تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 - 7:03
کد خبر : 10966

با هدایت آقای پورمحمدی کارهای خوبی در تعزیرات حکومتی انجام شد

با هدایت آقای پورمحمدی کارهای خوبی در تعزیرات حکومتی انجام شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، مهدی امیری اصفهانی در مراسم تودیع و معارفه وزیر دادگستری گفت: نباید در گذشته ماند و باید از گذشته عبرت گرفت و به آینده فکر کرد.   وی خاطرنشان کرد: با هدایت حجت الاسلام پورمحمدی کارهای خوبی در تعزیرات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، مهدی امیری اصفهانی در مراسم تودیع و معارفه وزیر دادگستری گفت: نباید در گذشته ماند و باید از گذشته عبرت گرفت و به آینده فکر کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: با هدایت حجت الاسلام پورمحمدی کارهای خوبی در تعزیرات انجام شد اعم از کاهش جدی پرونده ها و مبارزه با قاچاق کالا و ایجاد باور نسبت به ضرورت و نظارت به‌هنگام در جهت حفظ حقوق شهروندان و اصلاح قوانین مورد نیاز.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به ویژگی‌های سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: ان‌شاءالله این سازمان با همت همه در آینده سازمانی سالم تر و پاک تر از وضع موجود، ناظری امین و متعهد و محکم و همیار مردم و همکار دولت در استیفای حقوق حکومت و سازمانی حرفه‌ای، تخصصی، توانمند، خلاق، درون زا و برون افزا، پویا، انعطاف پذیر، واقع گرا، منصف، حق گرا، قانون مدار و پاسخگو باشد.

امیری اصفهانی خاطرنشان کرد: همچنین سازمانی به‌روز، توسعه محور، همراه با توسعه و با رویکرد پیشگیری در کنار مبارزه قاطع با قاچاق و متکی به ظرفیت مردمی و بهره مند از مشارکت عمومی باشد و سازمانی حافظ حقوق قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی و یاور تولید ملی و اشتغال متکی به فناوری و بهره مند از تجارب باشد.

وی افزود: من به آقای آوایی اطمینان خاطر می‌دهم که سازمان تعزیرات الگو در عرصه رسیدگی و متناسب با شان جمهوری اسلامی باشد. ان شاءالله با تعهد و همکاری همه همکاران مسیر ارتقا و رشد در دوره مدیریت شما بهتر و قوی تر طی شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد