تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1400 - 13:08
کد خبر : 109576

کشف بیش از ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در توقیف ۳ دستگاه خودروی شوتی در ساوه

کشف بیش از ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در توقیف ۳ دستگاه خودروی شوتی در  ساوه

علی اکبر عیسی آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: در پیگیری گزارش های مردمی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ و سامانه تلفنی ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی پلیس استان، در خصوص برخورد پلیس با خودروهای شوتی و رانندگی مخاطره آمیز رانندگان این خودروها، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان

علی اکبر عیسی آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: در پیگیری گزارش های مردمی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ و سامانه تلفنی ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی پلیس استان، در خصوص برخورد پلیس با خودروهای شوتی و رانندگی مخاطره آمیز رانندگان این خودروها، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: در این طرح عملیاتی و با برنامه ریزی انجام شده، ماموران انتظامی ساوه در یک عملیات، سه دستگاه خودروی شوتی که در حال تردد در محور قدیم سلفچگان به ساوه بودند را شناسایی و متوقف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اضافه کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۱۷۲عینک دودی ، تعداد ۳۹۱ تخته پتو مسافرتی و۶۰۰ عدد رو بالشتی قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توقیف شد.
 
عیسی آبادی با اشاره به دستگیری سه نفر در این عملیات اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
وی بیان داشت :پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا مخلان نظم و امنیت در جامعه آزادانه جولان دهند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد