تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1400 - 8:03
کد خبر : 109445

یک‌هزار و ۵۳ پرونده قاچاق کالا در استان مرکزی ثبت شد

یک‌هزار و ۵۳ پرونده قاچاق کالا در استان مرکزی ثبت شد

«امیر محمدپور» روز ‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این کالاهای قاچاق از سوی دستگاه‌های نظارتی از قبیل نیروی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به اداره کل اموال تملیکی استان تحویل و یک‌هزار و ۵۳ فقره پرونده برای متخلفان تشکیل شده است. وی ادامه داد: انواع

«امیر محمدپور» روز ‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این کالاهای قاچاق از سوی دستگاه‌های نظارتی از قبیل نیروی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به اداره کل اموال تملیکی استان تحویل و یک‌هزار و ۵۳ فقره پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: انواع لوازم خانگی، پارچه، پوشاک، مواد غذایی، نوشت افزار و لوازم یدکی خودرو مهمترین کالاهای قاچاق کشف شده استان مرکزی در سال جاری است که از سوی اداره کل گمرکات این استان ۲۱۰ میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است. 

 مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی بیان کرد: پرونده‌های تشکیل شده قاچاق کالا در این نهاد به دستگاه قضایی ارجاع داده شده و پس از بررسی و تشکیل دادگاه تصمیم  نهایی اتخاذ می‌شود. 

محمدپور اظهار داشت: پرونده‌های کالاهای قاچاق استان مرکزی در سال ۹۹ از نظر تعداد تشکیل پرونده‌ها ۱۸ درصد و به لحاظ ارزش مالی مجموع پرونده‌ها نیز بیش از ۱۵۶ درصد نسبت به سال ۹۸ رشد داشته است.

وی اضافه کرد:  شماری از پرونده‌های موسوم به قاچاق کالا بعد از بررسی دستگاه قضایی و ارایه عدله قانع‌کننده از سوی متهمان از زمره قاچاق خارج و اموال توقیف شده به افراد بازگردانده می‌شود.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد