تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1400 - 9:48
کد خبر : 109290

نماز جمعه در کرمانشاه برگزار نمی‌شود

نماز جمعه در کرمانشاه برگزار نمی‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، این ستاد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه اعلام ستاد کرونا استان مبنی بر وضعیت قرمز در شهرستان کرمانشاه به جهت حفظ سلامت مردم متدین و نمازگزاران محترم نماز عبادی سیاسی جمعه امروز ۱۰ اردیبهشت در کرمانشاه برگزار نمی شود. ستاد نماز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، این ستاد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه اعلام ستاد کرونا استان مبنی بر وضعیت قرمز در شهرستان کرمانشاه به جهت حفظ سلامت مردم متدین و نمازگزاران محترم نماز عبادی سیاسی جمعه امروز ۱۰ اردیبهشت در کرمانشاه برگزار نمی شود.

ستاد نماز جمعه کرمانشاه همچنین ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و روزه دار کرمانشاه و توفیق بهره مندی از شبهای قدر و استجابت دعاها از مردم مومن و روزه دار کرمانشاه خواست برای دفع ویروس منحوس کرونا و همچنین شفای عاجل تمام بیماران دعا کنند.

ستاد نماز جمعه کرمانشاه از عموم مردم مومن و خداجوی کرمانشاه خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و زدن ماسک، مراقب سلامت خود و خانواده هایشان باشند.

از مجموع ۱۴ شهرستان کرمانشاه اکنون هشت شهرستان در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار دارد.

هم‌اکنون ۷۵۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی این استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۳۳ نفر کمتر است.
 در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر بر اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در کرمانشاه فوت کردند تا مجموع جان باختگان استان به یک هزار و ۶۶۷ نفر برسد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد