تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1400 - 14:08
کد خبر : 103913

وجود بیش از ۱۰ هزار میلیاردتومان پروژه جهش تولید در استان

وجود بیش از ۱۰ هزار میلیاردتومان پروژه جهش تولید در استان

سیدسعید شاهرخی در شورای اداری استان همدان با تأکید براینکه اداره امور استان بر مبنای برنامه محوری و چارچوب‌های کارشناسی بوده و هست،  اظهارکرد: در سال ۱۴۰۰ توجه ما به معقوله تولید است به‌طوریکه برنامه سندراهبردی به جد پیگیری خواهیم کرد. وی با بیان اینکه در حوزه مقابله با کرونا براساس آمار از استانهای موفق

سیدسعید شاهرخی در شورای اداری استان همدان با تأکید براینکه اداره امور استان بر مبنای برنامه محوری و چارچوب‌های کارشناسی بوده و هست،  اظهارکرد: در سال ۱۴۰۰ توجه ما به معقوله تولید است به‌طوریکه برنامه سندراهبردی به جد پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه مقابله با کرونا براساس آمار از استانهای موفق کشور بوده‌ایم، تصریح کرد: این موفقیت را مدیون برنامه‌ریزی جدی ستادکرونا و همراهی خوب مرم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

شاهرخی با تأکید براینکه همچنان خطر ویروس کرونا به قدرت خود باقی است، افزود: ویروس کرونا نه تنها از بین نرفته است بلکه جهش پیدا کرده و شاهد گسترش ویروس انگلیسی در کشور هستیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه متأسفانه خیز چهارم کرونا در کشور آغاز شده و بیش از ۲۰ استان کشور را در برگرفته است، خاطرنشان کرد: تویسرکان و نهاوند دو شهر قرمز استان هستند و دو شهرستان نارنجی نیز در استان داریم.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان نسبت به ماه‌های قبل به حداقل رسیده است، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های جدی در سال ۱۴۰۰ پرداختن به موضوع کنترل و مقابله با ویروس کروناست.

شاهرخی با اشاره به برگزاری سه انتخابات در سال‌جاری تأکیدکرد: استان همدان مهیای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند، رغابتی و با مشارکت حداکثری مردم است.

وی با بیان اینکه نکته‌ای که به انتخابات ارزش می‌دهد مشارکت مردم است، یادآور شد: یکی از وظایفی که ما برعهده داریم برگزاری انتخاباتی سالم و در چارچوب قانون است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه وزارت راه و نیرو در استان همدان تحول ایجاد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: فاضلاب همدان که یک تهدید جدی برای همدان بود جمع آوری شده و امروز اگر حرف از چهارمین پتروشیمی در همدان زده می‌شود به واسطه این اقدامات است.

شاهرخی با بیان اینکه فاز دوم پتروشیمی هگمتانه نهایی شده است، ادامه داد: پتروشیمی نهاوند هم در حال نهایی شدن است. آب منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد و شهرک‌های صنعتی با استفاده از طرفیت وزارت نیرو و پساب ها در استان تأمین می‌شود.

وی با تأکید براینکه استان همدان به مثابه کارگاه بزرگ سازندگی است، اظهارکرد: در حوزه بهداشت و درمان ۲۰۰۰ تخت بیمارستانی به استان اضافه شده که تمامی این اقدامات در دولت تدبیرو امید انجام شده است.

وی از نهایی شدن طرح جامع همدان خبرداد و گفت: طرح جامع شهر همدان که افق بسیار بلندی را برای همدان دیده است نهایی شده و امیدواریم با تصویب نهایی این طرح کهن شهر همدان صاحب طرحی شود که در شأن و جایگاه تایخ و تمدن ایران زمین باشد.

استاندار همدان افزود: این طرح ظرف هفته آینده نهایی وبه شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال خواهد شد.

شهید علیرضاحاجی بابایی شهید شاخص استان همدان در سال ۱۴۰۰

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه شهید علیرضا حاجی بابایی به عنوان شهید شاخص استان همدان در سال ۱۴۰۰ انتخاب شده است، گفت: از سال ۹۲ تا کنون شهید حاج ستار ابراهیمی، شهید حسن صوفی، شهید چیتسازیان،شهید حسن ترک، شهید سعید قهاری سعید، شهید رسول حیدری،شهید سعید اسلامیان،گروه ابوذر و حاج میرزا محمدسلگی  به عنوان شهدای شاخص استان انتخاب شدند که امسال نیز شهید علیرضا حاجی بابایی به عنوان شهید شاخص استان انتخاب شده است.

سردار مصیب مجیدی اظهارکرد: امسال شهید محمد نیکبخت به عنوان شهید شاخص شهر همدان، شهید حامد اصفهانی شهید شاخص شهر ملایر، شهیدان عباس جمور و لطفی جمور شهیدان شاخص اسدآباد، شهید علی تیموری شهید شاخص تویسرکان، شهید صفرعلی پرسیان شهید شاخص بهار، شهید مصطفوی شهید شاخص رزن و شهید تقی خسروی شهید شاخص درگزین انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه در استان همدان برای ۱۳ نفر از شهدای دفاع مقدس که درجه دریافت نکرده بودند درجه سرتیپی ابلاغ شده است و تعداد دیگری از شهدا نیز در این مسیر قرار دارند که امیدواریم بتوانیم درجات انها را بگیریم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد