تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 - 16:54
کد خبر : 108926

کشف ۳۵۰۰ کیلو بال و کتف مرغ احتکار شده در پایتخت

کشف ۳۵۰۰ کیلو بال و کتف مرغ احتکار شده در پایتخت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر مرادی در این باره اظهار کرد: به دنبال به دست آوردن اطلاعاتی در باره دپوی مقادیر زیادی مرغ تکه شده اعم از بال و کتف مرغ در یک سردخانه حوالی تهرانسر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر مرادی در این باره اظهار کرد: به دنبال به دست آوردن اطلاعاتی در باره دپوی مقادیر زیادی مرغ تکه شده اعم از بال و کتف مرغ در یک سردخانه حوالی تهرانسر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی  پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات تکمیلی و اخذ دستور قضایی، روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت به همراه یک تیم از تعزیرات به آدرس مذکور مراجعه کردند. در بازرسی از این سردخانه ۳ هزارو ۵۰۰ کیلو گرم بال و کتف مرغ  احتکار شده کشف شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با بیان اینکه برابر دستور قضایی و تا اعلام نتیجه، سردخانه پلمب شده است، اظهارکرد: همچنین متصدی این سردخانه نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد.
وی در پایان گفت: کارشناسان تعزیرات ارزش ریالی کالاهای کشف شده را یک میلیارد و صد میلیون ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد