تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 - 16:18
کد خبر : 108914

کشف ۲۲ میلیارد ریال احتکار و قاچاق کالا در زنجان

کشف ۲۲ میلیارد ریال احتکار و قاچاق کالا در زنجان

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران انتظامی شهرستان ایجرود موفق شدند یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را در محور بیجار – زنجان شناسایی کنند. وی افزود: ماموران پس از شناسایی، اتوبوس را متوقف و در بازرسی

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران انتظامی شهرستان ایجرود موفق شدند یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را در محور بیجار – زنجان شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی، اتوبوس را متوقف و در بازرسی از آن ۱۰۳ دستگاه گوشی، ۲ هزار و ۵۸۲ قلم انواع دارو، هزار و ۱۰۱ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۶۲۱ قطعه لوازم صنعتی ۲۶۵ ثوب انواع البسه و ۱۷ قلم لوازم الکتریکی خارجی قاچاق کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت : متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی همچنین از کشف احتکار ۷ میلیاردی لوازم خانگی در زنجان خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با هماهنگی و همراهی سازمان و نهادهای مرتبط در جریان احتکار کالا و لوازم ضروری مردم توسط فردی متخلف قرار گرفتند.

وی به هماهنگی‌های لازم قضائی و اعزام اکیپی متشکل از ماموران پلیس امنیت اقتصادی و متولیان دستگاه‌های دیگر به محل مورد نظر اشاره کرد و گفت: در بررسی‌های تکمیلی پلیس از این انبار انواع لوازم خانگی به ارزش ۷ میلیارد ریال کشف شد.

خانی‌پور کشف ۱۲ تن قاچاق چوب را نیز از دیگر اقدامات نیروی انتظامی اعلام کرد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و پس از هماهنگی‌هایی قضایی آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این کامیون ۱۲ تن چوب قاچاق فاقد مجوز قانونی کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش چوب‌های قاچاق را بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر و اقدامات قانونی در حال انجام است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق را کشف که بنا برنظر کارشناسان ارزش تقریبی کالای مکشوفه ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده و در این رابطه یک نفر تحویل مراجع قضایی شد.

وی مبارزه با کالای قاچاق و احتکار شده را یکی از اولویت‌های پلیس عنوان و تاکید کرد: از تمام توان خود در راستای حمایت از تولیدات داخلی به منظور مقابله با قاچاقچیان کالا و ارز استفاده می‌کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد