تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 - 11:42
کد خبر : 108777

توقیف کامیون حامل کالای قاچاق در پاوه/ ۱۱۴ دستگاه کولرگازی کشف شد

توقیف کامیون حامل کالای قاچاق در پاوه/ ۱۱۴ دستگاه کولرگازی کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار جمال سلمانی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شمشیر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که با دیدن پلیس مسیر خود را به سمت محورهای فرعی تغییر داد، مشکوک

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار جمال سلمانی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شمشیر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که با دیدن پلیس مسیر خود را به سمت محورهای فرعی تغییر داد، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران با دیدن این صحنه به تعقیب کامیون متواری پرداخته و پس از مسافتی کوتاه موفق به توقیف آن شده و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده ۱۱۴ دستگاه کولرگازی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۱ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

سلمانی همچنین از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: کامیون توقیفی نیز روانه پارکینگ شد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اعلام کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد