تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 - 23:31
کد خبر : 108646

کیهان و خوانندگان

کیهان و خوانندگان

    33110065 ساعت ۳ تا ۶ بعدازظهر۳۳۹۱۶۵۴۶ تمام ساعات شبانه‌روزسامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۲۳۲۳ * شبکه‌های معاند با درز پیدا کردن عمدی یا سهوی فایل مصاحبه محرمانه چندساعته آقای ظریف که در آن جفای آشکاری به سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی شده است. برای تشویش اذهان عمومی جامعه خوراک پیدا کرده‌اند. وقت آن رسیده که با

 
  33110065 ساعت ۳ تا ۶ بعدازظهر
۳۳۹۱۶۵۴۶ تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۲۳۲۳

* شبکه‌های معاند با درز پیدا کردن عمدی یا سهوی فایل مصاحبه محرمانه چندساعته آقای ظریف که در آن جفای آشکاری به سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی شده است. برای تشویش اذهان عمومی جامعه خوراک پیدا کرده‌اند. وقت آن رسیده که با جریان نفوذ در دولت برخورد انقلابی صورت بگیرد و جلوی برنامه‌های طراحی شده این جریان گرفته شود.
۳۱۰۷—۰۹۰۲
* با اخباری که از مخالفت دولت و دولتی‌ها با تلاش‌ها و فداکاری‌های میدانی سردار سلیمانی به بیرون درز پیدا کرده معلوم می‌شود آمریکایی‌ها با داشتن این اطلاعات از دولت ایران برنامه ترور این سردار پرافتخار جمهوری اسلامی را طراحی و پیش برده‌اند. می‌خواهم بگویم کوچه باز کردن دولتمردان این دولت برای آمریکا سؤال‌برانگیز است.
۶۸۲۰—۰۹۱۱
* شیطان بزرگ با تقسیم‌بندی تحریم‌ها (تحریم‌ها یک دو، سه) تیم‌ هسته‌ای کشورمان را سرکار گذاشته است!
۶۸۵۸—۰۹۱۹
* محتوای فایل صوتی دکتر ظریف و نیز پخش آن توسط شبکه تلویزیونی فارسی زبان بن‌سلمان قاتل نشان داد که بی‌جهت نبود بشاراسد بدون اطلاع دستگاه دیپلماسی واردکشور شد. ملت‌این مسائل را هرگز از یاد نخواهد برد.
غفاری – قم
* رئیس این دولت که قبل از رسیدن به قدرت در تبلیغات انتخاباتی خود اعلام کرد ۳۰ درصد مشکلات مربوط به تحریم‌ها بوده و ۷۰ درصد ناشی از سوءمدیریت است ولی وقتی پیروز شد گفت تمام مشکلات در تحریم‌ها می‌باشد. معلوم است که این بار کج به منزل نمی‌رسد.
۷۵۹۴—۰۹۱۰
* دستگاه قضایی در مدت کوتاه بدون لغو تحریم‌ها بیش از هزار واحد صنفی را که به ویرانه تبدیل شده بود، راه‌اندازی کرد چرا دستگاه اجرایی به رسالت اصلی خود در مدت قریب به ۸ سال عمل نکرد؟! آیا این از مصادیق بارز ترک فعل نیست؟ آیا توقف تولید و بیکار شدن کارگران مشکل دولت نبود؟!
ابوالقاسمی
* با بیان رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس که گفته برای بازگشت برجام مجلس تصمیم می‌گیرد امیدوار شدیم البته از نمایندگان و مجلس انقلابی غیر از این هم انتظار نمی‌رود.
۰۰۴۹—۰۹۱۱
* مگر در سال ۹۶ نمی‌گفتند دیوار تحریم‌ها شکسته شد؟ پس چرا اینقدر منتظر مذاکرات «وین» هستند؟!
عسگری
* آقای رئیس‌جمهور! آیا قیمت‌های نجومی مسکن به تحریم مرتبط است یا ماحصل پنج سال بی‌برنامگی فردی بی‌کفایت به نام آخوندی در حوزه مسکن است؟ آیا به نظرتان زشت نیست که وزیرتان تمامی آمال و آرزوهای صدها هزار خانواده را مزخرف نامید و این وزیر پرمدعا و از خود متشکر، قدمی برای حل مسکن آنها برنداشت؟!
نوربخش – مشهد مقدس
* هم‌اکنون نماینده‌های چین و روسیه در مذاکرات هسته‌ای جدی‌تر و محکم‌تر از دیپلمات‌های کشورمان در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا ظاهر شده و می‌شوند کاش دولت و دولتی‌ها درس بگیرند و در مقابل زورگویی آمریکا انفعال را کنار بگذارند.
۰۰۴۹—۰۹۱۱
* شرط مذاکره با آمریکا همان‌طور که سیاست قطعی جمهوری اسلامی بارها اعلام شده برداشتن تمام تحریم‌هاست نه دسته‌بندی کردن آنها. بی‌جهت برخی دنبال سخنان مفت و بی‌ارزش آمریکایی‌ها نروند و به مذاکره غیرمستقیم با شیطان دل‌خوش نکنند.
۸۷۱۲—۰۹۱۲
* هیچ بعید نیست در روزهای آینده و قبل از انتخابات آمریکای حیله‌گر برای موفقیت جریان همسو با غرب‌ گشایشی موقتی ایجاد کند تا با انحراف اذهان مردم، این جریان بتواند رای لازم را کسب کند و همچنان همین مدیریت ناکارآمد ادامه یابد و پس از انتخابات روز از نو روزی از نو یعنی به تدریج همان اوضاع گذشته تحریم به بهانه‌هایی بازگردد.
۴۱۹۰—۰۹۱۷ و ۷۲۵۰—۰۹۱۹
* از وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو درخواست می‌شود با استفاده از دستگا‌ه‌های حفاری که در مترو و تونل‌ها بکار گرفته می‌شود برای احیای قنات‌های فرسوده و ساخت قنات‌های جدید در زمین‌های فلات ایران اهتمام ورزند این کار از پایین رفتن سطح آب‌های زیرزمینی نیز جلوگیری می‌کند و کمک بزرگی به حل مشکل کمبود آب کشور است.
حیدری
* تهدید کرده‌اند که اگر شهروندان در سامانه املاک و اسکان ثبت‌نام نکنند یارانه آنها قطع خواهد شد، وارد سامانه شدیم ولی کد یکتا نمی‌دهد. بنویسید چرا مردم را بدون تهیه مقدمات یک طرح دچار فشار روحی- روانی کرده‌اند؟
حسینی
* شهریورماه سال قبل در آزمون استخدامی پیمانی برای سازمان تامین اجتماعی شرکت کردیم و حال پس از کسب نمره‌های لازم و ۸ ماه گذشتن زمان آزمون اعلام می‌کنند به صورت شرکتی جذب می‌شوید! اگر قرار بر جذب شرکتی بود که نیاز به آزمون و این همه معطلی نداشت. از مسئولین امر درخواست رسیدگی داریم. ۱۲هزار شرکت‌کننده منتظر پاسخ مستدل مسئولین امرند.
۹۳۰۳—۰۹۱۷
* کارخانه رشت الکتریک یک نمونه از غارت بیت‌المال توسط وابستگان چند مسئول دولتی است که ادعای اصلاح‌طلبی آنان گوش فلک را کر کرده بود ولی معلوم شد که در پوشش شعار اصلاح‌طلبی دنبال ثروت‌اندوزی و قدرت بوده‌اند.
۲۷۷۰—۰۹۱۲
* سایت رسمی وزارت خارجه آمریکا رسما اعلام کرده است که راستی‌آزمایی توسط ایران مبنی بر لغو تحریم‌ها را قبول نداریم حتی تعلیق هم نمی‌کنیم و هیچ گارانتی هم نمی‌دهیم! پس چرا آقای عراقچی در کمیسیون امنیت ملی مجلس به نمایندگان می‌گوید تمام تحریم‌ها برداشته خواهد شد، نفتی، بانکی و…
بیگ‌زاده
* از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست می‌شود با اقدام سنجیده و بدون توجه به فشارهای دولتی‌ها و هجمه‌های مدعیان اصلاحات نظر کارشناسانه خود در رد لوایح FATF را حفظ کنند تا کشور و مردم بیش از این متضرر نشوند.
احمد- تهران
* تا روز انتخابات کمتر از ۲ ماه فرصت باقی مانده ان‌شاءالله مردم با حضور در پای صندوق‌های رای و با روی کار آوردن دولت انقلابی کارآمد به این بی‌سروسامانی‌های دولت فعلی پایان بدهند.
۷۳۴۵—۰۹۱۲
* سامانه املاک و اسکان به قدری ناکارآمد و بغرنج طراحی شده که من و دو پسرم که یکی مهندس الکترونیک و دیگری پزشک است قادر به ثبت‌نام نشدیم! تلفن اعلام شده نیز اکثرا خاموش است. مسئولین امر راهنمایی کنند.
۶۱۱۳—۰۹۱۲
* از اداره راه خمین درخواست می‌شود آسفالت محور الیگودرز حد فاصل روستای دهنو و قره‌کهریز را کلا جمع کند تا خودروها در جاده خاکی کمتر خسارت ببینند!
۶۷۹۰—۰۹۱۲
* گویا آبزیان مفت سر سفره مسئولین ارشد دولت می‌آیند که خبر از قیمت‌ها ندارند برای همین است که ابراز فضل می‌کنند و پیشنهاد جایگزینی ماهی به جای مرغ و گوشت را می‌دهند. کسی که خود را به خواب زده باشد را نمی‌توان بیدار کرد.
۵۹۵۶—۰۹۱۷

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد