تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1396 - 12:06
کد خبر : 5233

ایکنای سیستان‌وبلوچستان رسانه برتر حوزه نماز شد

ایکنای سیستان‌وبلوچستان رسانه برتر حوزه نماز شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، همایش تجلیل از فعالان فرهنگی و خادمان نماز، ظهر امروز، سه‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه با حضور نماینده ولی فقیه، اعضای شورای اقامه نماز، جمعی از فعالان قرآنی و خادمان نماز در تالار اشراق زاهدان برگزار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، همایش تجلیل از فعالان فرهنگی و خادمان نماز، ظهر امروز، سه‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه با حضور نماینده ولی فقیه، اعضای شورای اقامه نماز، جمعی از فعالان قرآنی و خادمان نماز در تالار اشراق زاهدان برگزار شد.
حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این همایش، بیان کرد: در سال گذشته، فعالیت‌های شایسته‌ای با همکاری ائمه جماعات، کانون‌های فرهنگی مساجد، اصحاب رسانه و غیره در حوزه نماز انجام شد که ما را بر آن داشت تا در همایشی از فعالان این عرصه تجلیل شود.
وی ادامه داد: برگزاری شب شعر نماز، ساخت فیلم کوتاه با موضوع نماز، نمایش‌های خیابانی، جشنواره عکس و همچنین گفتمان‌های دینی متعدد با موضوع نماز در شهرهای مرزی استان از جمله این فعالیت‌ها بوده است.
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زاهدان نیز در این همایش با بیان اینکه نماز، عمود خیمه دین است، اظهار کرد: اگر این ستون و عمود بشکند، خیمه دین نیز فرو می‌ریزد، بنابراین موضوعی نیست که بتوان اهمیت آن را نادیده گرفت.
امام جمعه شهرستان زاهدان بیان کرد: نماز وسیله تقرب است، اما به شرطی که با تقوا و اخلاص همراه باشد؛ نمازی که بدون توجه و حضور قلب باشد، نمی‌تواند موجب تقرب انسان شود.
در پایان این همایش، از ۲۴ نفر از هنرمندان و فعالان فرهنگی حوزه نماز تجلیل شد که خبرگزاری ایکنای سیستان‌وبلوچستان نیز به‌عنوان رسانه برتر در این حوزه معرفی و از هادی محمدی، خبرنگار این خبرگزاری تقدیر به‌عمل آمد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد