تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1396 - 10:59
کد خبر : 16844

عربستان به دنبال توطئه ای جدید در لبنان است

عربستان به دنبال توطئه ای جدید در لبنان است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری، استعفای سعد حریری را توطئه ای از سوی سعودی ها دانست و گفت: عربستان صعودی با پشتیبانی رژیم صهیونیستی این بار به دنبال ماجراجویی جدید در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری، استعفای سعد حریری را توطئه ای از سوی سعودی ها دانست و گفت: عربستان صعودی با پشتیبانی رژیم صهیونیستی این بار به دنبال ماجراجویی جدید در لبنان است.
وی ادامه داد: استعفای سعد حریری و درخواست خروج مردم عربستان، امارات و بحرین نیز در همین راستا صورت گرفته است و به نظر می رسد عربستان به دنبال اختلافات داخلی در لبنان است.
وی خاطرنشان کرد: سعودی ها بدانند که کشور لبنان ،کشور ۲ دهه قبل نیست که بتوانند در آنجا آشوبی جدید راه اندازی کنند.
امام جمعه شهرری اظهار کرد: امروزه در کشور لبنان شخصی قدرتمند با جریانی نیرومند و مردمی که هماهنگی خوبی هم با دولت لبنان را دارد بر سرکار است.
وی تصریح کرد: ورود سعودی به لبنان با نابودی سعودی ها همراه است.
وی ادامه داد: دلایل مختلفی وجود دارد که کشورعربستان در حال فروپاشی است؛ چرا که دزدها به جان همدیگرافتاده اند و به امید خدا درآینده ای نزدیک خون مردم یمن با فروپاشی عربستان پایمال نخواهد شد.
وی درادامه با بیان اینکه آسان گیری امورزندگی نشاندهنده تقوی است، افزود: به هر میزان که بر دیگران آسان بگیریم به همان میزان هم خداوند بر ما آسان می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: خداوند دین را برای ما آسان گرفته است و این بشر است که دین را به سختی ترویج می دهد چرا که رعایت احکام الهی احتیاجی به سختی و فشار ندارد.
وی مشکل گشایی را یکی از برکات نماز عنوان کرد و افزود: باید این برکات نماز را برای جوانان تفهیم کنیم و در این صورت است که جوانان به سمت نماز سوق پیدا می کنند.
وی بیان کرد: با وسواسی کردن وضو، غسل و طولانی خواندن نماز، جوانان را از مساجد دور نکنیم.
وی در ادامه با بیان اینکه خداوند حادثه اربعین را خلق کرد، افزود: تجمیع عزاداران اربعین، پیروزی خون بر شمشیر و پیروزی امام حسین(ع) بود.
وی یادآورشد: باید از مسئولان کشورعراق تشکر کرد که مراسم اربعین را در کمال آرامش و امنیت برگزار کردند.
وی به راهپیمایی جاماندگان اربعین حسیینی هم اشاره کرد و گفت: حضور بالغ بر ۲ میلیون نفر از مردم تهران در حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) نشاندهنده معنوی بودن مردم و پایبندی به دین و ولایت است.
۶۰۰۳
انتشار: روح اله صائب

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد