تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 - 20:36
کد خبر : 108619

از نشستن بر سر سفره‌های افطار آسیا تا نوای انسان عالم قاسم اف

از نشستن بر سر سفره‌های افطار آسیا تا نوای انسان عالم قاسم اف

چهاردهمین غروب رمضان ۱۴۴۲ هجری قمری پیش روست و بدین شکل نیمه ماه برای مؤمنین مجسم شد تا بتوان آثار روزه را در جسم و روح روزه‌داران واقعی احساس کرد و انوار الهی وجودمان را درنوردیده باشد. رسول اللَّه(ص) فرموده‌اند: «رمضان، ماهى است که اولش رحمت، وسطش آمرزش و پایانش رهایى از آتش جهنم است‌».

چهاردهمین غروب رمضان ۱۴۴۲ هجری قمری پیش روست و بدین شکل نیمه ماه برای مؤمنین مجسم شد تا بتوان آثار روزه را در جسم و روح روزه‌داران واقعی احساس کرد و انوار الهی وجودمان را درنوردیده باشد.

رسول اللَّه(ص) فرموده‌اند: «رمضان، ماهى است که اولش رحمت، وسطش آمرزش و پایانش رهایى از آتش جهنم است‌». ایشان در جای دیگری نیز تاکید دارند: «سه چیز از روح خداست: شب زنده‌دارى با نماز، جویاى حال برادران و روزه گرفتن‌».   از نشستن سفره‌های افطار آسیا تا نوای انسان عالم قاسم اف   در چهاردهمین غروب رمضان با این مجموعه در خدمتتان هستیم. برای دیدن هر بخش، روی تیتر هر بخش کلیک کنید.
    نوای اذان مؤذن زاده «انسان / Insan» یکی از قطعاتی است که عالم قاسم اف و گروه اسکاتلندی الکترونیک لوپر با هم اجرا کرده‌اند و موزیک ویدیویی متفاوت برای آن ساخته شده است. در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد