تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1400 - 16:17
کد خبر : 137093

۱۹ عنوان برنامه مهدویت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

۱۹ عنوان برنامه مهدویت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کمیلی، صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: بنیاد مهدویت در سال ۷۹ و مرکز تخصصی امامت و مهدویت نیز در ۸۰ تأسیس شد. مدیر بنیاد مهدویت خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کمیلی، صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: بنیاد مهدویت در سال ۷۹ و مرکز تخصصی امامت و مهدویت نیز در ۸۰ تأسیس شد.

مدیر بنیاد مهدویت خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مرکز تخصصی، ۱۶ هزار کارشناس تبلیغ را در داخل کشور به اردوها و مراکز فرهنگی و ۵۰ را به خارج از کشور اعزام کرده است، بیان‌کرد: ۴۴۲ نفر در سطح سه و ۴ مرکز تخصصی مهدویت فارغ التحصیل شده‌اند و ۲۶۰ عنوان کتاب تخصصی در حوزه مهدویت نیز به چاپ رسانده است.

وی گفت: در خراسان جنوبی ۱۹ برنامه را در بنیاد مهدویت در دست اقدام و اجرا داریم که برگزاری مسابقات و اعزام مبلغ به روستاهای عشایری و تلفیقی و دیوار نویسی با موضوع مهدویت و تجهیز کتابخانه ها به کتب مهدوی از جمله این برنامه‌ها است.

کمیلی با اشاره به اینکه آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی معارف مهدویت برای ادارات داریم، اظهار کرد: در ایام کرونا که دوره‌های حضوری کنسل شد مدرسه مجازی مهدویت را راه اندازی کردیم و دوره‌ها در بستر اینترنت برگزار شد.

مدیر بنیاد مهدویت خراسان‌جنوبی یادآور شد: متأسفانه برخی از مدیران در ستادها و جلسات مختلف گاه به صورت هفتگی حضور پیدا می‌کنند ولی نسبت به حضور در جلسات بنیاد مهدویت و ستاد اقامه نماز سهل انگاری دارند.

ناصر نبی زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: برگزاری محافل شعری انتظار در تمامی شهرستان‌های خراسان جنوبی و یک محفل محوری نیز استان به مناسبت ایام آغاز امامت حضرت مهدی (عج) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۶۰ کانون فرهنگی- هنری مساجد خراسان جنوبی نیز برنامه‌هایی در ایام آغاز امامت حضرت حجت (عج) خواهند داشت، افزود: طراحی پوستر مهدوی و انتشار آن در فضای مجازی و حقیقی و برگزاری نمایشگاه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ایام خواهد بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد