تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 0:11
کد خبر : 108012

احتکار میلیاردی مواد غذایی در کرمان

احتکار میلیاردی مواد غذایی در کرمان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی پورامینایی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۵ شهر کرمان در راستای تحقق شعار سال و مقابله جدی با اخلالگران نظام اقتصادی از دپوی مقادیر قابل توجهی مواد غذایی اساسی در یک انبار مطلع شدند. وی افزود:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی پورامینایی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۵ شهر کرمان در راستای تحقق شعار سال و مقابله جدی با اخلالگران نظام اقتصادی از دپوی مقادیر قابل توجهی مواد غذایی اساسی در یک انبار مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات لازم و هماهنگی دستگاه قضائی انبار مورد نظر را شناسایی و در بازدید از آن، ۵۴ تن روغن خوراکی، ۳۶ تن آرد و ۷ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شکر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه عدم ثبت این انبار در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت، احتکار بودن این اجناس را برای پلیس محرز کرد، گفت: کارشناسان ارزش این اقلام را بالغ بر ۱۵میلیارد ریال اعلام کردند.

پورامینایی با بیان دستگیری یک متهم زن در این رابطه و تحویل وی به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه، پلیس کرمان با جدیدت با افرادی که بخواهند امنیت اقتصادی جامعه را برهم بزنند و اقدام به احتکار کالاهای اساسی کنند برخورد قانونی و سخت خواهد کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد