تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1396 - 7:42
کد خبر : 10673

کشف یک میلیاردی کالاهای قاچاق در حاجی آباد

کشف یک میلیاردی کالاهای قاچاق در حاجی آباد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، بیژن بارسالاری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی شهرستان حین کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس در مقابل پلیس راه گهکم مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.  وی افزود: مأموران در بازرسی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، بیژن بارسالاری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی شهرستان حین کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس در مقابل پلیس راه گهکم مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند. 

وی افزود: مأموران در بازرسی از اتوبوس مذکور ۸۴۰ثوب البسه ،۳۶۰عدد لوازم آرایشی، ۱۹۹جفت کفش ، ۱۰۰کیلو گرم میوه خارجی ، یک دستگاه ماشین لباسشویی ،۶دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه اسپیلت قاچاق کشف کردند. 

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله مذکور بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم به همراه کالای کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی حاجی آباد با قدردانی از مردم، از آنان خواست: در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت قاچاقچیان با تماس به موقع با ۱۱۰، پلیس را در مقابله جدی با قاچاقچیان کالا و ارز یاری کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد