تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 فروردین 1400 - 22:22
کد خبر : 106309

نماز جمعه در کرمانشاه برگزار نمی‌شود

نماز جمعه در کرمانشاه برگزار نمی‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، ستاد نماز جمعه کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه اعلام ستاد کرونا استان مبنی بر وضعیت قرمز در شهرستان کرمانشاه به جهت حفظ سلامت مردم متدین و نمازگزاران محترم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ۲۷ فروردین در کرمانشاه برگزار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، ستاد نماز جمعه کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه اعلام ستاد کرونا استان مبنی بر وضعیت قرمز در شهرستان کرمانشاه به جهت حفظ سلامت مردم متدین و نمازگزاران محترم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ۲۷ فروردین در کرمانشاه برگزار نخواهد شد.

ستاد نماز جمعه کرمانشاه از عموم مردم مومن و خداجوی کرمانشاه خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و زدن ماسک، مراقب سلامت خود و اطرافیان باشند.

۹شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار دارد

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت کرونا اکنون در کرمانشاه اسلام آبادغرب، کنگاور، پاوه، سرپل ذهاب، گیلانغرب، صحنه، سنقر و کلیایی، هرسین، دالاهو و قصرشیرین قرمز است.

همچنین شهرهای جوانرود و روانسر در وضعیت نارنجی و تنها شهرستان مرزی ثلاث باباجانی نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

۷۸۲بیمار کرونایی در کرمانشاه بستری است

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: هم اکنون ۷۸۲ بیمار مربوط کووید ۱۹ در ۲۵ بیمارستان استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۷۴ نفر افزایش یافته است.

«مهدی محمدی» با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر از مبتلایان به کرونا جان خود را از دست دادند، افزود: مجموع جان باختگان بر اثر ابتلای قطعی به این ویروس از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۵۷۲ نفر رسیده است.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۴ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری بوده و ۱۳۰ بیمار نیز بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد