تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 18:18
کد خبر : 106002

انهدام باند قاچاق کالا در کردستان / ۲۰ هزار لیتر گازوئیل کشف شد

انهدام باند قاچاق کالا در کردستان / ۲۰ هزار لیتر گازوئیل کشف شد

– اخبار استانها – سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بیجار، از کشف محموله انواع کالای قاچاق خبر داد و اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان و همکاری مشترک ماموران انتظامی شهرستان، مسیر تردد اعضای باند قاچاق کالا در بیجار شناسایی و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی گفت:

– اخبار استانها –

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بیجار، از کشف محموله انواع کالای قاچاق خبر داد و اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان و همکاری مشترک ماموران انتظامی شهرستان، مسیر تردد اعضای باند قاچاق کالا در بیجار شناسایی و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: مأموران با انجام اقدامات تخصصی و کنترل محورهای عبوری، محل تردد قاچاقچیان را شناسایی و با طرح‌ریزی عملیاتی به موقع، خودروها را متوقف کرده که در بازرسی از آن ۱۳ هزار و ۱۸۲ثوب انواع البسه، ۳۳۰ دستگاه لوازم الکتریکی، ۷هزار و ۱۲قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و ۵دستگاه کارت گرافیکی خارجی غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کالای قاچاق را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۴ خودرو توقیف و ۴ متهم نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.

۲ اتوبوس مسافربری حامل کالای قاچاق در استان خراسان جنوبی توقیف شد۱۵میلیارد ریال تجهیزات گردشگری دریایی قاچاق در ساحل بوشهر توقیف شد

وی همچنین از کشف ۲۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سوله‌ای متروکه خارج از شهر بیجار خبر داد و افزود: در این عملیات یک نفر بازداشت و متهم پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی داده شد.

سردار آزادی به پدیده شوم قاچاق و تأثیر منفی این پدیده بر اقتصاد کشور اشاره و تصریح کرد: مجموعه انتظامی با تلاش شبانه‌روزی کلیه یگان‌های تابعه خود و با قدرت تمام، با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد