تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1400 - 11:13
کد خبر : 105354

۲۸ هزار طلایه‌دار امر به معروف و نهی از منکر در کردستان آموزش دیده‌اند

۲۸ هزار طلایه‌دار امر به معروف و نهی از منکر در کردستان آموزش دیده‌اند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، علی اصغر حسینی در نشست هماهنگی و هم‌اندیشی مناسبت‌های ملی و مذهبی استان اظهار کرد: ستاد امر به معروف از برنامه‌های ادارات بازدید می‌کنند و فعالیت و فضاسازی و شانیت ماه رمضان بررسی می‌شود و پس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، علی اصغر حسینی در نشست هماهنگی و هم‌اندیشی مناسبت‌های ملی و مذهبی استان اظهار کرد: ستاد امر به معروف از برنامه‌های ادارات بازدید می‌کنند و فعالیت و فضاسازی و شانیت ماه رمضان بررسی می‌شود و پس از اینکه  کل برنامه‌های ماه رمضان در ادارات مورد بازدید قرار می‌گیرد، امتیازبندی خواهد شد و در نهایت نتایج به مدیران ادارات اعلام می‌شود.

وی این اقدام را زمینه‌ساز بررسی نقاط ضعف و قوت ادارات در اجرای برنامه‌های ایام رمضان خواند و افزود: با این امر مدیران نقاط قوت خود را هرساله تقویت و نقاط ضعف فعالیت‌ها را برطرف خواهند کرد.

وی مخاطب شناسی و نوع تعامل با مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: ستاد امر به معروف در این راستا طلایه‌دارانی را آموزش داده است تا بتواند با تذکر لسانی روزه خواران را هدایت کنند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اضافه کرد: ۲۸ هزار طلایه دار در استان داریم داریم که برای مبارزه با روزه‌خواری و نوع تعامل با روز‌ه‌خواری فعالیت خواهند کرد.

حسینی بیان کرد: مدیران گاهی فراموش می کنند که مدیریت خود را در این نظام اسلامی گرفته‌اند و باید بر اساس چارچوب نظام اسلامی در ادارات مدیریت کنند و بر فعالیت کارکنان خود در ایام رمضان اشرافیت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه آنچه که جزو رسالت ستاد است نظارت بر سطح شهر، اصناف و ادارات است، اضافه کرد: در راستای پیشبرد اهداف ماه رمضان فعالیت‌ها را باید پیش ببریم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد