تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1396 - 8:42
کد خبر : 10532

کشف انبار بزرگ کالای قاچاق پنج میلیارد ریالی در اسلامشهر

کشف انبار بزرگ کالای قاچاق پنج میلیارد ریالی در اسلامشهر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی از تخلیه مقادیری قابل توجهی چسب بلوک قاچاق در انباری در شهرک صنعتی چهاردانگه، بررسی موضوع در دستور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی از تخلیه مقادیری قابل توجهی چسب بلوک قاچاق در انباری در شهرک صنعتی چهاردانگه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.  

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسائی محل دپوی چسب بلوک قاچاق در شهرستان اسلامشهر شده و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل تعداد یک هزار و ۸۵۰ کیسه چسب بلوک خارجی قاچاق کشف کردند.  

این مقام انتظامی بیان داشت : در این عملیات،پلیس  یک نفر قاچاقچی به عنوان قاچاقچی کالاهای غیر گمرکی دستگیر و محل انبار پلمب ومتهم  پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

وی با تاکید بر اهمیت تعامل مردم با پلیس اضافه کرد: شهروندان عزیز با مشاهده موارد مشکوک، آن را از طریق شماره ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

گفتنی است، در برآورد کارشناسان ارزش ریالی اقلام مکشوفه به پنج میلیارد ریال می رسد. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد