تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 20:32
کد خبر : 105260

امام جمعه دیر: تشویق حضور حداکثری مردم در انتخابات بزرگ ترین معروف است

امام جمعه دیر: تشویق حضور حداکثری مردم در انتخابات بزرگ ترین معروف است

حجت الاسلام سید علی حسینی روز چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان در محل مصلای شهدای محراب بندر دیر افزود: رونق تولید و ایجاد اشتغال از معروف های بزرگ و ناامید کردن مردم و کج نشان دادن راه از بزرگ ترین تخلف ها است. وی با اشاره به شعار امسال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی

حجت الاسلام سید علی حسینی روز چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان در محل مصلای شهدای محراب بندر دیر افزود: رونق تولید و ایجاد اشتغال از معروف های بزرگ و ناامید کردن مردم و کج نشان دادن راه از بزرگ ترین تخلف ها است.

وی با اشاره به شعار امسال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی از سوی مقام معظم رهبری گفت: تحقق شعار سال و انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در چارچوب امربه معروف و نهی از منکر تبین و اجرایی شود.

امام جمعه دیر اظهارداشت: امر به معروف و نهی از منکر در راس واجبات و یا زمینه ساز اجرایی شدن همه واجبات است که وظیفه عموم مردم گفتاری و نوشتاری است و برخوردی هم وظیفه دستگاههای حکومتی است.

وی با تقدیر از تلاش کادر بهداشت و درمان در شرایط کرونایی گفت: با توجه به اینکه شهرستان در وضعیت کرنایی رنگ نارنجی قرار دارد از همه مردم درخواست دارم که پروتکل های بهداشتی رعایت و از دورهمی ها و اجتماعات پرهیز کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به انتقاد خود در خطبه نماز جمعه هفته گذشته از قاضی دادگستری شهرستان گفت: هدف من تضعیف قوه قضاییه نبوده است بلکه قدردانی داریم از تلاش های شبانه روزی حجت الاسلام و المسلمین رییسی ریاست دستگاه قضا در راستای سالم سازی دستگاه قضا و پیگیری و دستورات احیا واحدهای تولیدی  و همچنین تلاش های مسئولان دستگاههای قضایی استان و شهرستان که گام های خوبی برداشته شده است.

وی افزود: انتقاد من صریح و شفاف از فرد مشخص شده بوده و در این مورد آدرس هم داده شده و تضعیف دادگستری نبوده  و مردم هم فهمیدند.

فرماندار دیر گفت:اخلاق اسلامی در انتخابات از سوی کاندیداها و حامیان آنان مورد دقت و توجه قرار گیرد.

کریم علی حسنی افزود: فضای مجازی باید محلی برای آرامش و امنیت مردم باشد و در این فضا گزارش های کذب و ناروا انتشار پیدا نکند و در ارائه گزارش ها با متولی دستگاه و اداره هماهنگ شود.

وی در رابطه با مهار آتش سوزی مراتع جاشک شهرستان دیر گفت: با تلاش نیروهای سپاه، بسیج،هلال احمر و نیروهای مردمی کمتر از ۱۰ ساعت آتش منطقه مهار شد و این نشانه تلاش و همگرایی مردم و مسئولان است.

فرماندار دیر افزود: رفع موانع تولید به منظور ایجاد اشتغال و ایجاد سرمایه گذاری و کاهش بروکراسی اداری در استعلامات در شهرستان قابل انجام خواهد بود و با راه اندازی پنجره واحد روند طولانی سرمایه گذاری کاهش پیدا خواهدکرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیر گفت: در روزهای انتخابات باید تبلیغات صحیح و حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

علی یزدانی پور افزود: تخریب شخصیت ها ممنوع و این یک آفت بزرگی است که همه باید مواظب و مراقبت کنند و در صورت مشاهده دادستان برخورد خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا شهرستان دیر گفت: فضای مجازی نباید محل ولنگاری و تخریب اشخاص باشد بلکه باید نظارت دقیقی شود.

سرهنگ ایرج سلیمانی افزود: مدل لباس ها در فروشگاهها باید نظارت شود و تذکرات به مصداق امربه معروف و نهی از منکر صورت گیرد.

وی گفت: برنامه نوای ملکوت در ایام ماه مبارک رمضان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و آماده شدن شرایط در محل مصلای جمعه شهر دیر برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر گفت: همه مسئولان و دست اندرکاران نظام یک دغدغه نسبت به انتخابات دارند که انتخابات سالم و به دور از نازیبایی و با حضور حداکثری برگزار شود.

غلامرضا ناطقی پور افزود: رسانه ها و خبرنگاران با تلاش های شبانه روزی خود سعی کنند فضای انتخاباتی سالم و بدور از تنش باشد و افرادی که در فضای مجازی قلم می زنند حفظ جایگاه اشخاص و احترام افراد محفوظ بماند.

وی گفت: از اصحاب رسانه و قلم در خبرگزاری ها و نشریات محلی و استانی و  فضای مجازی در خواست دارم که آرامش مردم را حفظ کرده و در ارائه گزارش و کمبودها صداقت و دقت سرلوحه کار خود قرار دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد