تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1400 - 23:08
کد خبر : 123444

راهپیمایی خودرویی عید غدیر از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد جمکران برگزار می شود

راهپیمایی خودرویی عید غدیر از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد جمکران برگزار می شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  قم ، حجت الاسلام شعبان زاده امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان اظهار داشت: در ایام عید غدیر ۴۰۰ هزار پرس غذا در سطح شهر توزیع می شود. وی با اشاره به

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  قم ، حجت الاسلام شعبان زاده امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان اظهار داشت: در ایام عید غدیر ۴۰۰ هزار پرس غذا در سطح شهر توزیع می شود.

وی با اشاره به ویژه برنامه های عید غدیر در استان افزود: راهپیمایی خودرویی از حرم مطهر تا مسجد جمکران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می شود، این راهپیمایی خودرویی ساعت ۱۸ روز عید غدیر خم برگزار خواهد شد.

مسابقه خطبه “غدیر خم” برگزار می‌شود“گلبانگ ولایت” ویژه‌برنامه رادیو قرآن در روز عید غدیرامام جمعه شهرکرد: انتقال محتوای غدیر به بشریت تکلیف همگانی است

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه شعار ملی محرم امسال نسل امام حسینی است، تصریح کرد: استفاده حداکثری از بستر فضای مجازی و فضای باز برای برگزاری مراسم عزای حسینی و تبلیغات را سیاست اصلی امسال عنوان کرد.

شعبان زاده خاطرنشان کرد: سال گذشته ۹۰ درصد مجالس محرم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کردند، بیش از ۲۰۰ تیم از نیرو‌های مردمی برای نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به سراسر استان اعزام شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد