تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 12:27
کد خبر : 105126

کشف ۹۰ تن سیمان احتکاری درزهک

کشف ۹۰ تن سیمان احتکاری درزهک

آیت اله قرگوزلو امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی، شناسایی باندهای سازمان یافته و احتکارکنندگان کالاهای اساسی به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان زهک قرار دارد . وی افزود: با اشرافیت اطلاعاتی و به دنبال دریافت خبری مبنی بر دپوی

آیت اله قرگوزلو امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی، شناسایی باندهای سازمان یافته و احتکارکنندگان کالاهای اساسی به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان زهک قرار دارد .
وی افزود: با اشرافیت اطلاعاتی و به دنبال دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیری سیمان در۲ انبار در یکی از مناطق شهرستان زهک ، بلافاصله در یک اقدام عملیاتی، مأموران پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی قضایی در محل حاضر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان زهک در ادامه بیان داشت:ماموران طی این عملیات در بازرسی از این ۲ انبار ۹۰ تن سیمان احتکار شده به ارزش ۱۸ میلیارد ریال را کشف و در این رابطه متخلف را شناسایی کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی فرد متخلف به مراجع قضایی، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با جدیدت با افرادی که اقدام به احتکار کالا ها می کنند برخورد می کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد