تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 20:37
کد خبر : 104963

بیش از۶۹ کیلوگرم تریاک در گچساران کشف شد

بیش از۶۹ کیلوگرم تریاک در گچساران کشف شد

سرهنگ سید محمد موسوی  روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت:  در پی دریافت گزارشی مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گچساران قرار گرفت.               وی افزود:ماموران

سرهنگ سید محمد موسوی  روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت:  در پی دریافت گزارشی مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گچساران قرار گرفت.              

وی افزود:ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با پشتیبانی و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج )در اداره اطلاعات، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین انجام ایست و بازرسی در محور شیراز به گچساران به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف نمودند.                  
   وی ادامه داد :پس از بازرسی دقیق خودرو بیش از ۶۹کیلوگرم‌ ماده مخدر تریاک که بطور ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.    

فرمانده انتظامی  گچساران همچنین از کشف کالاهای قاچاق به ارزش تقریبی پنج میلیارد و ۳۰ میلیون ریال در محور شیراز به این شهرستان خبر داد.

موسوی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور شیراز به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

 وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به هشت دستگاه خودروی حامل کالاهای قاچاق شامل ۲ دستگاه وانت نیسان، سه دستگاه سواری پراید، یک دستگاه سواری سمند و ۲دستگاه وانت پراید مشکوک شدند و آنان را توقیف کردند.

موسوی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو های مذکور یک دستگاه گنج یاب، چهار دستگاه ماشین ظرفشویی، ۷۵۰ عدد انواع لوازم خانگی، پنج دستگاه ماشین لباسشویی اتوماتیک قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را پنج میلیارد و ۳۰ میلیون ریال اعلام کرده‌ اند، اضافه کرد: رانندگان خودروها دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد