تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 16:39
کد خبر : 104916

کشف احتکار ۱۶۰ تن میلگرد در اردبیل/ کارگاه تولید نوشیدنی‌های غیرمجاز پلمب شد

کشف احتکار ۱۶۰ تن میلگرد در اردبیل/ کارگاه تولید نوشیدنی‌های غیرمجاز پلمب شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ حسینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پدیده شوم احتکار و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ حسینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پدیده شوم احتکار و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی میلگرد در یک انبار در شهرک صنعتی شهر اردبیل، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کردند.

وی با اشاره به انجام هماهنگی قضائی، افزود: با تشکیل تیم‌های عملیاتی و همراهی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی به آدرس این انبار اعزام شدند که در بازرسی‌های به عمل آمده ۱۶۰ تن میلگرد که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مقام قضایی تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان ارزش کشفیات به دست آمده را ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

کارگاه تولید نوشیدنی‌های غیرمجاز پلمب شد

حسینی همچنین از کشف بیش از یک میلیون عدد نوشیدنی غیرمجاز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان نمین خبر داد.

وی ادامه داد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تولید نوشیدنی‌های غیرمجاز و غیربهداشتی در کارگاهی در شهرک صنعتی شماره ۲ استان اردبیل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان نمین قرار گرفت.

کشف «یک میلیون» نوشیدنی غیربهداشتی 

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام بررسی‌های لازم و تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی، اطمینان حاصل و پس از هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناسان اداره غذا و دارو به محل اعزام شدند که در بازرسی از این کارگاه یک میلیون و ۵۰ هزار عدد نوشیدنی غیرمجاز و غیربهداشتی از نوع نوشمک کشف و کارگاه با دستور مقام قضائی پلمب شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با اصناف متخلف، گفت: ارزش کشفیات این عملیات بنا به اظهار نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال است که پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد