تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400 - 8:06
کد خبر : 104391

کشف انبار احتکار روغن خوراکی در «بیرجند»

کشف انبار احتکار روغن خوراکی در «بیرجند»

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد بخشی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی در بازرسی از یک انبار ۱۵۰ کارتن انواع روغن خوراکی احتکارشده در یکی از روستاهای شهرستان بیرجند کشف کردند. وی افزود: مأموران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد بخشی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی در بازرسی از یک انبار ۱۵۰ کارتن انواع روغن خوراکی احتکارشده در یکی از روستاهای شهرستان بیرجند کشف کردند.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری مبنی بر احتکار روغن در یکی از روستا‌های شهرستان بیرجند دریافت کردند که سریعا موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مأموران با  تحقیقات تخصصی پلیسی انبار کالای احتکارشده را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل ۱۵۰ کارتن انواع روغن خوراکی احتکار شده کشف کردند.

بخشی با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی کالای احتکار شده را ۷۰۴ میلیون ریال برآورد کردند، اضافه کرد: مأموران در این زمینه یک متهم را بازداشت کردند که متهم به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی با محتکران کالا و برهم‌زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد