تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 15:43
کد خبر : 104298

۱۸۹ فقره پرونده تخلف صنفی در تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل شد

۱۸۹ فقره پرونده تخلف صنفی در تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل شد

رضا مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر به تعداد پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی تعطیلات عید نوروز ۱۸۹ فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد که میزان محکومیت مالی این تعداد پرونده تخلف بیش از ۳۵۰ میلیون ریال بوده است. وی اظهار کرد:

رضا مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر به تعداد پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی تعطیلات عید نوروز ۱۸۹ فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد که میزان محکومیت مالی این تعداد پرونده تخلف بیش از ۳۵۰ میلیون ریال بوده است.

وی اظهار کرد: همچنین از اول فروردین ماه سالجاری تا ۱۴ فروردین ماه هم ۲۵ فقره پرونده قاچاق کالا تشکیل شده و محکومیت این تعداد پرونده بیش از چهار میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: بیشترین کالای قاچاق کشف شده مربوط به پوشاک و سیگار بوده است.

مظفری با بیان در راستای تحقق شعار سال باید جلوی قاچاق کالا به جد گرفته شود، تاکید کرد: قاچاق کالا باعث ایجاد اشتغال کاذب می‌شود.

وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات اقتصادی در جامعه است، ابراز داشت: رسیدگی به تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی از وظایف تعزیرات حکومتی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: برای مقابله با قاچاق کالا باید سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی به جد تلاش کرده و مدیریت لازم را مد نظر قرار دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد