تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 12:15
کد خبر : 104203

۲۰ تُن روغن خوراکی احتکاری در ارومیه کشف شد

۲۰ تُن روغن خوراکی احتکاری در ارومیه کشف شد

غلامرضا بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این انبار انواع روغن جامد پنج و ۱۷ کیلویی و انواع روغن مایع کشف شد. وی ادامه داد: این روغن‌های خوراکی کشف شده جهت توزیع در شهرستان ارومیه، بارگیری و به چهار منطقه مختلف شهر ارومیه برای توزیع در فروشگاه‌های معتبر ارسال

غلامرضا بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این انبار انواع روغن جامد پنج و ۱۷ کیلویی و انواع روغن مایع کشف شد.

وی ادامه داد: این روغن‌های خوراکی کشف شده جهت توزیع در شهرستان ارومیه، بارگیری و به چهار منطقه مختلف شهر ارومیه برای توزیع در فروشگاه‌های معتبر ارسال شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: متخلف این احتکار جهت سیر مراحل قانونی به پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قانونی تحویل داده شد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، انبارهای سطح استان باید در سامانه جامع انبارها ثبت شوند و ورود و خروج کالاها نیز به موقع اعلام موجودی شود در غیر این‌صورت کالاهای موجود در انبارها احتکار محسوب خواهد شد.

طی هفته های اخیر افزایش قیمت روغن نباتی در بازار از جمله دغدغه های شهروندان بوده که برخی افراد نیز از این فرصت استفاده و مبادرت به احتکار روغن برای افزایش قیمت کرده اند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد