تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1400 - 14:18
کد خبر : 103922

افزایش کشفیات کالای قاچاق و مواد مخدر در طرح نوروزی پلیس استان مرکزی

افزایش کشفیات کالای قاچاق و مواد مخدر در طرح نوروزی پلیس استان مرکزی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اراک سردارحسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در برنامه ریزی طرح های عملیاتی پلیس استان در نوروز ۱۴۰۰، پیش بینی های عملیاتی مناسب در ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اراک سردارحسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در برنامه ریزی طرح های عملیاتی پلیس استان در نوروز ۱۴۰۰، پیش بینی های عملیاتی مناسب در ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی در دستور کار قرار گرفت که این رویکرد بازتاب اثربخشی در برخورد با مجرمان و هنجارشکنان به همراه داشته است. 

وی یکی از مطالبات مردمی را برخورد با سارقان دانست و افزود: از تاریخ بیست و هشتم اسفندماه و در اجرای طرح نوروزی پلیس استان تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه میزان دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد افزایش داشته و در کنار آن نیز میزان کشفیات نسبت به وقوع سرقت ها، ۹۴ درصد بوده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به نقش انکارناپذیر استفاده از رویکردهای هوشمندانه و علمی از سوی پلیس مرکزی، در خلق این دستاوردهای اثر بخش و موفقیت آمیز بیان کرد: پلیس مرکزی، همچنان نقشه میدانی آینده خود را در اجرای هدفمند مأموریت های پلیسی، بر اساس رویکردهای مورد نظر ترسیم کرده و بر آن شده است تا با استفاده بهینه از ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری موجود، بسترهای مورد نیاز را برای خلق موفقیت ها و دستاوردهای روز افزون فراهم کند.

مفخمی شهرستانی به افزایش قابل توجه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان نیز اشاره و بیان داشت: در این بازه زمانی بیش از ۵۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که این میزان کشفیات نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل در حدود ۴ برابر افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در برخورد با قاچاقچیان کالا نیز ۴۷ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شده و این میزان کشفیات نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۱۵۵ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی به تعداد جانباختگان در سوانح رانندگی در سطح استان مرکزی از آغاز طرح نوروزی پلیس نیز اشاره داشت و گفت: در این مدت تعداد ۱۷ نفر در تصادفات درون و برون شهری در استان جان خود را از دست داده اند که این میزان نیز در مقایسه با سال قبل ۸۹ درصد افزایش داشته است.

مفخمی شهرستانی از رتبه سوم کشوری استان در تردد خودروها در ایام نوروز خبر داد و بیان داشت: از ۲۵ اسفند ماه ۹۹ تا پایان روز سیزدهم فروردین ۵ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۶۶ تردد در ورودی و خروجی های استان انجام شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد