تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردین 1400 - 15:25
کد خبر : 103694

افزایش ۱۵۱ درصدی کشف کالای قاچاق و ۹۶ درصدی وقوع سرقت در مرکزی

افزایش ۱۵۱ درصدی کشف کالای قاچاق و ۹۶ درصدی وقوع سرقت در مرکزی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، حسن مفخمی شهرستان گفت: در طرح نوروزی پلیس استان مرکزی، افزایش ۵۰ درصدی دستگیری سارقان و میزان ۹۶ درصدی کشفیات نسبت به وقوع سرقت، و افزایش ۱۵۱ درصدی و کشف بیش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، حسن مفخمی شهرستان گفت: در طرح نوروزی پلیس استان مرکزی، افزایش ۵۰ درصدی دستگیری سارقان و میزان ۹۶ درصدی کشفیات نسبت به وقوع سرقت، و افزایش ۱۵۱ درصدی و کشف بیش از ۴۷ میلیارد ریال کالای قاچاق، افزایش حدود ۴ برابری و کشف ۵۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در این طرح ثبت شده است.

وی بیان کرد: در برنامه ریزی طرح‌های عملیاتی پلیس استان مرکزی در نوروز ۱۴۰۰، پیش بینی‌های عملیاتی مناسب در ارتقا نظم و امنیت اجتماعی در دستور کار قرار گرفت که این رویکرد بازتاب اثربخشی در برخورد با مجرمان و هنجارشکنان به همراه داشته است.

افزایش ۵۰ درصدی دستگیری سارقان در طرح نوروزی ۱۴۰۰

فرمانده انتظامی استان مرکزی، یکی از مطالبات مردمی را برخورد با سارقان عنوان کرد و افزود: از تاریخ بیست و هشتم اسفندماه و در اجرای طرح نوروزی پلیس استان، تاکنون میزان دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته و در کنار آن نیز میزان افزایش کشفیات نسبت به وقوع سرقت‌ها، ۹۶ درصد بوده است.

وی با اشاره به نقش انکارناپذیر استفاده از رویکردهای هوشمندانه و علمی از سوی پلیس مرکزی، در خلق این دستاوردهای اثر بخش و موفقیت آمیز گفت: پلیس مرکزی، همچنان نقشه میدانی آینده خود را در اجرای هدفمند مأموریت‌های پلیسی، بر اساس رویکردهای مورد نظر ترسیم کرده و بر آن شده است تا با استفاده بهینه از ظرفیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری موجود، بسترهای مورد نیاز را برای خلق موفقیت‌ها و دستاوردهای روز افزون فراهم کند.

کشف ۵۱۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان مرکزی به افزایش قابل توجه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان نیز اشاره و بیان کرد: در این بازه زمانی بیش از ۵۱۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که این میزان کشفیات نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل در حدود ۴ برابر افزایش داشته است.

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: در برخورد با قاچاقچیان کالا نیز ۴۷ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شده و این میزان کشفیات نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۱۵۱ درصد افزایش داشته است.

تعداد جانباختگان نوروز ۱۴۰۰ در سوانح رانندگی به ۱۷ نفر رسید

فرمانده انتظامی استان مرکزی به تعداد جانباختگان در سوانح رانندگی در استان مرکزی از آغاز طرح نوروزی پلیس نیز اشاره داشت و گفت: در این مدت تعداد ۱۷ نفر در تصادفات درون و برون شهری در استان جان خود را از دست داده‌اند که این میزان نیز در مقایسه با سال قبل افزایش داشته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور بهنگام پلیس در صحنه، خدمت صادقانه و بی منت به شهروندان از خصلت‌های مهم پلیس در جامعه اسلامی است و عموم مردم می‌توانند انتقادها، پیشنهادها، شکایت‌ها و نیز پیام‌های قدردانی خود از عملکرد پلیس را به منظور ارائه پیشبرد روز افزون مأموریتهای سترگ پلیسی، از طریق سامانه‌های تلفنی ۱۹۷ و ۱۱۰ به مسئولان انتظامی منعکس کنند تا از این رهگذر، تمهیدات لازم برای ارائه هرچه بهتر انواع خدمات انتظامی به آنان در سطح جامعه فراهم شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد