تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1396 - 12:05
کد خبر : 10369

وحدت و انسجام کشور به برکت نظام مقدس اسلامی در جهان بی‌نظیر است

وحدت و انسجام کشور به برکت نظام مقدس اسلامی در جهان بی‌نظیر است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا خدایی،  امام جمعه سنندج امروز، ۲۰ مردادماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته به ضرورت شرکت در نماز جمعه اشاره و اظهار کرد: بر مردان واجب است که در نماز جمعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا خدایی،  امام جمعه سنندج امروز، ۲۰ مردادماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته به ضرورت شرکت در نماز جمعه اشاره و اظهار کرد: بر مردان واجب است که در نماز جمعه شرکت کنند و مسئولان نیز باید همینطور در این اجتماع حاضر شوند.

وی افزود: خوشبختانه مردم ایران اسلامی براساس دستورات الهی و رهنمودهای پیامبر اکرم(ص) عمل می‌کنند و آموزه‌های دینی را پذیرفته‌اند.

امام جمعه سنندج به ضرورت یادگیری فن و مهارتی خاص برای جوانان تأکید و بیان کرد: جوانی که دارای دانش و مهارت باشد ذلت نمی‌پذیرد و مال حلال کسب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دارا بودن صنعت و مهارتی خاص مانند چاهی است که هیچگاه خشک نخواهد شد، اعلام کرد:: مال دنیا زودگذر و فناپذیر است و نباید انسان نسبت به آن وابستگی و تعلق خاطر پیدا کند.

وی در پایان به امنیت و آرامش کنونی کشور اشاره کرد و یادآور شد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و با تدابیر حکیمانه رهبری، وحدت و انسجام کشور امروز بی نظیر است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد