تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396 - 9:08
کد خبر : 24215

ارائه گزارش فوق‌العاده‌ کاهش آسیب‌های اجتماعی به رهبر انقلاب در اردیبهشت ۹۷

ارائه گزارش فوق‌العاده‌ کاهش آسیب‌های اجتماعی به رهبر انقلاب در اردیبهشت ۹۷

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز(یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه) در نشست شورای اجتماعی کشور اظهار داشت: اردیبهشت ۹۷ جلسه آسیب‌های اجتماعی را با رهبر انقلاب برگزار خواهیم کرد و باید گزارش فوق‌العاده‌ای را به ایشان ارائه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز(یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه) در نشست شورای اجتماعی کشور اظهار داشت: اردیبهشت ۹۷ جلسه آسیب‌های اجتماعی را با رهبر انقلاب برگزار خواهیم کرد و باید گزارش فوق‌العاده‌ای را به ایشان ارائه کنیم.

وی ادامه داد: در آن جلسه، دیگر نمی‌شود از کلیات گزارش داد و مشکلات را ذکر کرد، بلکه باید آمار دهیم که آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد و طلاق را چند درصد کاهش داده‌ایم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه عدم نشاط اجتماعی، خانواده‌های ما را به افسردگی و بیماری کشانده اظهار داشت: تا می‌گوییم نشاط، فکر می‌کنند باید صد کنسرت برگزار کنیم تا نشاط حاصل شود، در حالی که اینطور نیست.

وی، امید را مقوله‌ای مهمّ عنوان کرد و تصریح کرد: اگر امید در جامعه وجود نداشته باشد، نشاط هم به دست نمی‌آید.

رحمانی فضلی، موضوع موسیقی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در موسیقی، مکلف به عمل به دستورات حضرت آقا هستیم.

وزیر کشور با بیان اینکه ما به عنوان حکومت، باید در جامعه امید ایجاد کنیم تصریح کرد: ما مسئولین نمی‌توانیم مدام از دردها و رنج‌ها بگوییم.

وی، نقش آموزش و پرورش را در کاهش آسیب‌های اجتماعی مهم ارزیابی کرد و افزود: روش تفکر منطقی در دانش‌آموزان بسیار مهم است و این در حالی است که ما، در این زمینه با مشکل مواجه هستیم و نتوانسته‌ایم تفکر منطقی را به دانش‌آموزان آموزش دهیم.

رحمانی فضلی، تأکیدات رهبر انقلاب در مورد دو مقوله سبک زندگی و تغییرات اجتماعی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: همه ما که دور این میز نشسته‌ایم، در مورد این مسائل، مسئول هستیم و باید در ارتباط با آنها تلاش کنیم.

وزیر کشور ادامه داد: باید گزارش کارگروه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی آماده شود و به رهبری و سران سه قوه ارائه دهیم.

وی با تأکید بر لزوم بازنگری در برخی روش‌ها اظهار داشت: دستگاه خود را ارزیابی کنید و ببینید نقاط قوت و ضعف کجاست. قصد نداریم به صداوسیما و رسانه‌ها گزارش دهیم یا کسی را توبیخ کنیم.

وزیر کشور خطاب به اعضای شورای اجتماعی کشور گفت: با قضات، جلسات مفصلی برگزار کنید و مسائل اجتماعی را مورد بررسی قرار دهید تا به راهکارهای مفید برسیم.

وی ادامه داد: به استانداران تکلیف کنید که ماهانه جلسات شورای اجتماعی را برگزار کنند و نتایج را به ما گزارش دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد