تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردین 1400 - 8:58
کد خبر : 103609

نماز جمعه در سه شهر استان همدان اقامه نمی‌شود

نماز جمعه در سه شهر استان همدان اقامه نمی‌شود

حجت الاسلام “محمد مولایی” روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزار نشدن نماز جمعه در مناطق پرخطر و با وضعیت قرمز، در استان همدان این آیین روز جمعه این هفته در سه نقطه شامل شهرهای نهاوند، فیروزان و گیان اقامه نمی‌شود. به گفته وی این آیین در ۲۲ نقطه

حجت الاسلام “محمد مولایی” روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزار نشدن نماز جمعه در مناطق پرخطر و با وضعیت قرمز، در استان همدان این آیین روز جمعه این هفته در سه نقطه شامل شهرهای نهاوند، فیروزان و گیان اقامه نمی‌شود.

به گفته وی این آیین در ۲۲ نقطه و در شهرستان‌های همدان، مریانج، قهاوند، جورقان، کبودراهنگ، گل تپه، شیرین سو، بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقامه می‌شود.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از تمام نمازگزاران در این شهرستان‌ها خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از جمله استفاده از ماسک و دستکش، به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله اجتماعی و گرفتن وضو در منزل در نماز جمعه شرکت کنند.

وی گفت: افرادی که سابقه بیماری‌های قلبی و ریوی دارند یا مشکوک به نشانه‌ها و علائم کرونا هستند، فعلا از حضور در نماز جمعه اجتناب کنند.

حجت الاسلام مولایی اعلام کرد: تیم‌های اعزامی از سوی ستاد اقامه نماز در محل های ورودی نماز جمعه با تب سنجی و ضدعفونی کردن دست شرکت‌کنندگان و در اختیار گذاشتن ماسک، ناظر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده، ۹ شهرستان استان همدان در وضعیت زرد و شهرستان نهاوند در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد