تاریخ انتشار : یکشنبه 8 فروردین 1400 - 18:37
کد خبر : 102632

حذف قوانین مزاحم صنایع با کمک مجلس در دستور کار وزارت صمت است

حذف قوانین مزاحم صنایع با کمک مجلس در دستور کار وزارت صمت است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمد دامادی بعدازظهر امروز در بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی بهشهر و نکا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سالی قرار داریم که با فرمایشات رهبری در لحظه سال تحویل به سال

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمد دامادی بعدازظهر امروز در بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی بهشهر و نکا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سالی قرار داریم که با فرمایشات رهبری در لحظه سال تحویل به سال ” تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها” نامگذاری شده است و باید با تلاش مضاعف حرکت شود.

وی گفت: تلاش برای حمایت از تولیدکنندگان و افزایش تولید داخلی همواره از دغدغه‌های مهم مسؤولان بوده است و امسال هم با توجه به فرمایشات رهبری و شعار سال ” تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها” باید با قوت و تلاش بیشتری در این بخش وارد عمل شد.

معاون امور مجلس وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه در طول سال‌های مختلف شاهد برخی از مشکلات در بخش صنایع بوده و هستیم، خاطر نشان کرد: وجود برخی قوانین مزاحم در این بخش موجب شده است که شاهد حرکت کندی در توسعه صنایع و جهش تولید باشیم و تلاش داریم تا این قوانین دست و پاگیر برطرف شود.

 

دامادی گفت: همه تلاش ما در سال جاری، رفع و حذف قوانین مزاحم در صنایع با کمک مجلس است تا ضمن جامه عمل پوشاندن به فرمایشات رهبری در راستای استفاده از ظرفیت‌های صنایع تلاش شود.

وی با اعلام اینکه ظرفیت‌های بسیار بالایی در صنایع وجود دارد که باید شناسایی و تبدیل به جهش تولید شود، اضافه کرد: امروزه با استفاده از توان داخلی و مهندسان زبده کشورمان در بسیاری از موارد سرآمد هستیم و باید از این توانمندی بسیار بالا در صنایع داخلی کشور استفاده کرد.

معاون پارلمانی وزیر صمت، صنایع دانش بنیان را گامی مهم برای جهش تولید در سال جاری دانست و یادآور شد: باید با استفاده از توان داخلی و بهره‌مندی از توانمندی مهندسان داخلی برای برطرف کردن مشکلات صنایع تلاش شود.

دامادی سال جدید را سالی مهم برای پویایی صنایع دانست و گفت: با توجه به دغدغه‌های رهبری و شعار سال، تلاش داریم تا با محوریت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی برای رفع موانع عملیاتی وارد عمل شویم و در این راستا هم تا اردیبهشت ماه خبرهای خوبی در بخش صنایع به گوش خواهد رسید.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد