تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردین 1400 - 23:04
کد خبر : 102424

کشف ۲۴۰۰ کیلو مرغ احتکار شده در باقرشهر

کشف ۲۴۰۰ کیلو مرغ احتکار شده در باقرشهر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ری، امین بابایی بخشدار کهریزک در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی مرغ قطعه‌بندی شده در باقرشهر اظهار کرد: بامداد امروز در جریان گشت مشترک سرزده دستگاه‌های نظارتی شهرستان ری، از یک واحد کشتارگاهی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ری، امین بابایی بخشدار کهریزک در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی مرغ قطعه‌بندی شده در باقرشهر اظهار کرد: بامداد امروز در جریان گشت مشترک سرزده دستگاه‌های نظارتی شهرستان ری، از یک واحد کشتارگاهی واقع در باقرشهر بخش کهریزک ۲۴۰۰ کیلوگرم مرغ قطعه بندی شده کشف و ضبط شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع و نیاز بازار با دستور دادستان شهرستان ری مرغ‌های قطعه‌بندی شده ابتدا وزن کشی و سپس در سردخانه کشتارگاه جمع‌آوری و پلمب شد.

بخشدار کهریزک ادامه داد: مسئول کشتارگاه خاطی و محتکر پس از صورت جلسه تخلف به مراجع قضایی معرفی شد و مرغ‌های کشف شده نیز تا زمان صدور حکم در سردخانه نگهداری می‌شود.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجا که این روزها کمبود مرغ در بازار بسیار محسوس است لذا امیدواریم نیاز بازار با این گونه اقدامات اثرگذار در برخورد با محتکران و متخلفان به تعادل برسد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد