تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1396 - 7:17
کد خبر : 10161

اجرای طرح همیار مرزبان در استان بوشهر/ افزایش ۱۰ درصدی کشف قاچاق

اجرای طرح همیار مرزبان در استان بوشهر/ افزایش ۱۰ درصدی کشف قاچاق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ ولی‌الله رضایی‌نژاد صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: قرار دادن یک روز به نام خبرنگار در تقویم ملی نشانگر اهمیت این حرفه در یک جامعه است. وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران پل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ ولی‌الله رضایی‌نژاد صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: قرار دادن یک روز به نام خبرنگار در تقویم ملی نشانگر اهمیت این حرفه در یک جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند  و منتقل کننده دغدغه‌های مردم به مسئولان باشند.

رضایی‌نژاد افزود: خبرنگار در تولید خبر سه اصل سرعت، دقت و صحت را مد نظر قرار دهند چرا که اکنون با وجود فضای مجازی اگر در یکی از این سه اصل کم کاری شود با مشکل روبرو خواهیم شد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر ادامه داد: خبرنگاران باید در کار خود به امانت، تعهد و دلسوزی توجه کنند.

ارتقای آمادگی عملیاتی

وی بیان کرد: در دریابانی سه راهبرد ارتقای آمادگی عملیاتی، ارتقای ارتباطات درون و برون سازمانی و کاهش آسیب‌پذیری را همواره در برنامه خود قرار دارد.

رضایی نژاد افزود: در حوزه ارتقای آمادگی عملیاتی طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی وجود دارد و آموزش‌هایی نیز در این راستا انجام می‌شود.

وی در خصوص ارتقای ارتباطات درون و برون سازمانی بیان کرد: در حوزه‌های مختلف، دریابانی تلاش می‌کند تا با ارتباط با نهادهای ذیربط فعالیت‌های خود را بهبود و گسترش دهند.

ناوگان دریابانی در حال گسترش است

فرمانده دریابانی استان بوشهر اضافه کرد: ارتباط با خبرنگاران نقش مهمی در تحقق صحیح دو راهبرد ارتقاء ارتباطات و کاهش آسیب پذیری داشته باشند.

وی ادامه داد: اکنون امنیت در مرزها وجود دارد و ناوگان دریابانی در حال گسترش است.

رضایی نژاد با بیان اینکه انتظار تعامل مرزنشینان با مرزبانی هستیم، اظهار داشت: اکنون برخورد با قاچاق در یک چارچوب و مقررات قانونی انجام می شود.

کشف ۹۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق

وی اضافه کرد: در چهارماهه ابتدایی سال ۹۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان کشف شده است.

فرمانده دریابانی استان بوشهر افزود: کشف کالای قاچاق در استان بوشهر در چهارماهه ابتدایی سال ۹۶ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: یکی از طرح هایی که در استان های کشور انجام شده است، همیار مرزبان است که در استان بوشهر نیز انجام خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد