تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردین 1400 - 11:27
کد خبر : 101415

مخاطب شعار سال ۱۴۰۰ کیست؟

مخاطب شعار سال ۱۴۰۰ کیست؟

خبرگزاری خبر آنلاین سوم فروردین در یادداشتی به قلم جواد آرین منش عضو حزب موتلفه و فعال سیاسی اصولگرا نوشت: رهبر انقلاب در ادامه شعار سال ۹۹ که جهش تولید نام داشت، امسال را سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نام گذاری کردند. همچنین در پیام نوروزی خود بیان کردند که شعار جهش تولید

خبرگزاری خبر آنلاین سوم فروردین در یادداشتی به قلم جواد آرین منش عضو حزب موتلفه و فعال سیاسی اصولگرا نوشت: رهبر انقلاب در ادامه شعار سال ۹۹ که جهش تولید نام داشت، امسال را سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نام گذاری کردند. همچنین در پیام نوروزی خود بیان کردند که شعار جهش تولید تحقق پیدا نکرد. موانعی مانند تحریم ها، بیکاری، خروج سرمایه های کشور، عدم تحقق چشم انداز و همچین موانعی چون مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حقوقی بر سر راه وجود دارد که همه دست به دست هم داد تا جهش و رونق تولید تحقق پیدا نکند. 

تولید ملی بدون فراهم کردن زیر ساخت هایش محقق نخواهد شد. حمایت و پشتیبانی از تولید کنندگان و نظارت بر کار آنان یکی از همین زیرساخت ها می باشد. مخاطب شعاری که برای سال ۱۴۰۰ برگزیدند، آحاد مردم علی الخصوص تولیدکنندگان بخش های خصوصی و تعاونی، مجلس شورای اسلامی، دولت، قوه قضاییه و مراکز دانشگاهی هستند که باید دست در دست هم داده تا با برطرف کردن موانع حقوقی و قانونی، استفاده از ابزارهای حمایت مالی و نظارت بر اجرای قوانین راهگشای تولید باشند.

کشور در یک جنگ اقتصادی قرار دارد و تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی در سالی که گذشت به اوج خود رسید؛ بنابراین به نظر می رسد که سال ۱۴۰۰ در هر وضعیتی که باشد فشارهای اقتصادی کاهش پیدا کرده و وضعیت معیشتی بهتر خواهد شد. پس همه باید با تکیه بر سرمایه های مادی و معنوی، برای جهش تولید، کمتر شدن نرخ بیکاری، افزایش اشتغال، استقلال اقتصادی کشور تلاش کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد