تاریخ انتشار : دوشنبه 2 فروردین 1400 - 17:50
کد خبر : 101318

۷۵درصد انبارهای استان بوشهر در سامانه جامع ثبت شد

۷۵درصد انبارهای استان بوشهر در سامانه جامع ثبت شد

– اخبار استانها – رضا جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   بوشهر، نگهداری کالا در انبارها را منوط به ثبت آن در سامانه جامع دانست و اظهار داشت: کالاهای که در انبارهای ثبت نشده نگهداری شود به عنوان قاچاق تحت پیگیرد قانونی قرار می‌گیرد. وی، جلوگیری قاچاق کالا را در استان بوشهر مورد

– اخبار استانها –

رضا جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   بوشهر، نگهداری کالا در انبارها را منوط به ثبت آن در سامانه جامع دانست و اظهار داشت: کالاهای که در انبارهای ثبت نشده نگهداری شود به عنوان قاچاق تحت پیگیرد قانونی قرار می‌گیرد.

وی، جلوگیری قاچاق کالا را در استان بوشهر مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: برای جلوگیری از قاچاق کالا تیم‌های مختلف مقابله کننده، نظارت و بازرسی فعال هستند و با متخلفان برخورد می‌کنند.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تعداد انبارهای شناسایی شده استان را ۸ هزار و ۴۰۵ انبار دانست و خاطر نشان کرد: از این تعداد انبار حدود ۷۵ درصد به تعداد ۶ هزار و ۳۷۰ انبار آن در سامانه جامع انبارها ثبت شده است.

جمالی، با بیان اینکه بیش از ۶۳۰۰ انبار در استان بوشهر فعال است تصریح کرد: تمام کالاهایی که در این انبار وارد و خارج می‌شود رصد و با ارسال پیامک مورد کنترل قرار می‌گیرد از این نظر امکان نگهداری کالای قاچاق در این انبارها وجود ندارد.

۱۰۰میلیارد تومان کالا در انبار اموال تملیکی استان بوشهر به فروش رسید سامانه عملیاتی اموال منقول در مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر راه‌اندازی شد کالاهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر تعیین تکلیف شود

وی، با اشاره به ره‌گیری عرضه و فروش کالا افزود: پوشاک، لوازم خانگی و دیگر وسائل و کالاها برای عرضه باید کد شناسایی ره‌گیری داشته باشند که این مهم از عرضه کالای قاچاق جلوگیری می‌کند.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به کشف کالای قاچاق در بازار استان تصریح کرد: در ۱۱ ماه سال قبل ۱۵۱ صورت جلسه کشف قاچاق کالا تنظیم شد و در این راستا ۱٫۳ میلیارد ریال پرونده قاچاق تشکیل و به دستگاه قضا ارسال شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد