تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1396 - 8:56
کد خبر : 10121

از یاد دادن درس حجاب به خبرنگار زن تا ذوق گرفتن عکس یادگاری با زن بدحجاب غربی

از یاد دادن درس حجاب به خبرنگار زن تا ذوق گرفتن عکس یادگاری با زن بدحجاب غربی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،علیرضا رحیمی یکی از نمایندگانی است که روز گذشته پس از حاشیه مراسم تحلیف ریاست جمهوری با ذوق زدگی فراوان مستاق عکس گرفتن با فدریکا موگیرینی شد را بهتر است بیشتر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،علیرضا رحیمی یکی از نمایندگانی است که روز گذشته پس از حاشیه مراسم تحلیف ریاست جمهوری با ذوق زدگی فراوان مستاق عکس گرفتن با فدریکا موگیرینی شد را بهتر است بیشتر بسناسیم چرا که روزی همین آقا در سن نوجوانی به دلیل نداشتن حجاب خبرنگار زن در اسارت با وی حاضر به مصاحبه نشد ولی حالا به این سبک مستاق عکس گرفتن با خانم بدحجاب شده است؟!

  علیرضا رحیمی همان نوجوان آزاده ای است که به خبرنگار بی حجاب هندی گفت:
«ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است
ارزنده ترین زینت زن ، حفظ حجاب است. »   شاید طرفداران امروز علیرضا رحیمی که در سال ۹۴ با «لیست امید» وارد مجلس شد به سخنان دیروز او در اسارت افتخار نکنند ولی آن صحنه روح بخش در زمان خود تصویر حماسه ساز جذابی در خاطره این ملت به جا گذاشت و این عکس فرودستانه ، خاطرات دوران حقارت روسای ایرانی در برابر سفرای فرنگی را در ذهن ملت زنده کرد.         علیرضا رحیمی نماینده لیست امید در مجلس شورای اسلامی است که روزی روزگاری در اسارت نیروهای عراقی وقتی یک زن خبرنگار بدون حجاب برای مصاحبه با وی می آید درس حجاب به او می دهد حال پس از گذشت چند دهه از زندگی اش این چنین تغییر موضع داده و گذشته خودش را زیر سوال میبرد و برای گرفتن یک عکس یادگاری با زن بدحجاب ذوق زده شده و نمیداند چطور رفتاری کند که در شان یک نماینده مجلس باشد.   رفتار روز گذشته این نماینده اصلاح طلب مجلس نشان از تغییر موضع جدی و فکری اش حکایت دارد و تا جایی که گذشته ای که باید بدان افتخار کند با این رفتارش زیر سوال میرود و تبدیل به یک سوژه رسانه ای می شود.   گرفتن عکس یادگاری نمایندگان در روز گذشته در مجلس با موگیری و برخی چهره های دیگر کشورهای غربی بسیار صحنه ای زشت و غیر قابل انکار در افکار عمومی به نمایش گذاشته است که اینچنین رفتارهایی که اصلا در شان ملت ایران و نمایندگان مجلس نیست از برخی سر بزند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد