تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1398 - 7:08
کد خبر : 61326

نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه آغاز شد

نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه آغاز شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در هشتمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تبریک عید سعید قربان، دهه ولایت و امامت و روز خبرنگار اظهار کرد: انقلاب ما یک انقلاب

نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه آغاز شدبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در هشتمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تبریک عید سعید قربان، دهه ولایت و امامت و روز خبرنگار اظهار کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و با خبر آغاز شد.

وی افزود: جامعه خبری ما در آگاهی بخشی به مردم نقش موثری ایفا می‌کند و شاهدیم که با اطلاع رسانی دقیق از بروز حوادث جلوگیری و موجب پاسخگویی مسئولان شده است.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: همان گونه که حوزه خبری در آگاهی بخشی جامعه نقش دارد، اخلاق حرفه‌ای نیز باید در این حوزه رعایت شود و بنده نسبت به رعایت اخلاق حرفه‌ای این شغل حساس تذکر می‌دهم.

اسماعیلی تصریح کرد: ما اعلام کردیم که قوه قضائیه در دوره تحول صبر بیشتری خواهد داشت و با نقد صحیح اشکالات را رفع می‌کند. رئیس قوه قضائیه نیز اعلام کرد از هیچ کسی شکایت ندارد و در سمت قبلی خود نیز از شخصی شکایت نکرده است.

وی با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه دستور داده پروند‌ه‌های اصحاب رسانه که با شکایت این قوه تشکیل شده مختومه شود، اظهار کرد: بخش زیادی از پرونده‌ها مختومه شدند و جایی که به نظام آسیب برسد چاره‌ای جز برخورد نداریم.

سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به حوزه عفاف و حجاب گفت: تمام اهتمام ما برای رعایت حجاب و عفاف است و شورای عالی انقلاب فرهنگی در این رابطه مصوباتی داشته و برای دستگاه‌های مختلف مسئولیت‌های قرار داده است، اما اطلاعات حاکی از این است که ۲۶ دستگاه مسئولیت خود را آنچنان که باید انجام ندادند و اگر انجام داده بودند وضعیت این چنین نبود.

اسماعیلی افزود: لازم است دستگاه‌های مسئول وظایف خود را در حوزه عفاف و حجاب یک بار دیگر بازخوانی کنند و گزارش عملکرد خود را به دبیرخانه شورای عالی انقلای فرهنگی ارسال کنند.

وی گفت: از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی هم می‌خواهیم این گزارش عملکرد را مطالبه‌گری کنند؛ همچنین از ناحیه رئیس قوه قضائیه به سازمان بازرسی کل کشور ماموریت داده شده که بررسی کند هر یک از دستگاه‌ها در حوزه مسئولیت خود در حوزه عفاف و حجاب چه کار‌هایی کرده اند.

در حال تکمیل…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد