تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 11:59
کد خبر : 100145

اقدام جالب سردار در روز پاسدار+ تصاویر

اقدام جالب سردار در روز پاسدار+ تصاویر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان صبح امروز در آیین تقدیر از کارگران شهرستان سمنان که به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و اعیاد شعبانیه برگزار شد، اظهار کرد: کارگران سرمایه‌های اصلی این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان صبح امروز در آیین تقدیر از کارگران شهرستان سمنان که به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و اعیاد شعبانیه برگزار شد، اظهار کرد: کارگران سرمایه‌های اصلی این نظام هستند که همواره در طول سالیان گذشته پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند.

او گفت: در هر جبهه‌ای که نظام اسلامی به کارگران احتیاج داشته است، آنها همواره بسیار خوب عمل کرده‌اند.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان افزود: مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب اسلامی هستند و برای خدمت به مردم باید تلاش و گره از مشکلات آنها باز شود.

دامغانی تصریح کرد: سپاه در طول ۴۲ سال گذشته همیشه حامی قشر محروم و مستضعف جامعه بوده و با قدرت به این هدف خود ادامه می‌دهد.

او ادامه داد: همکاری با دانشگاه‌های علوم پزشکی برای مقابله با کرونا، رسیدگی به مردم در سیل و زلزله و … نمونه‌هایی از فعالیت‌های سپاه برای خدمت‌رسانی به مردم است  و بسیج و سپاه همواره این راه خدمت‌رسانی به مردم را با قدرت ادامه می‌دهد.

در این مراسم، از جمعی از کارگران ساختمانی و … شهرستان سمنان تقدیر و بسته‌های معیشتی بین این افراد توزیع شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد