تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 - 10:58
کد خبر : 6235

سفارش یک خادم حرم امام رضا(ع) به روحانی

سفارش یک خادم حرم امام رضا(ع) به روحانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد باقر نوبخت روز سه شنبه در نشست خبری خود هنگامی که از وی درباره ادعای برخی نامزدهای انتخاباتی و رسانه ها درباره یارانه ها پرسیده شد، این مطلب را بیان کرد.این عده گفته بودند که دولت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد باقر نوبخت روز سه شنبه در نشست خبری خود هنگامی که از وی درباره ادعای برخی نامزدهای انتخاباتی و رسانه ها درباره یارانه ها پرسیده شد، این مطلب را بیان کرد.
این عده گفته بودند که دولت با افزایش یارانه به افراد آسیب پذیر مخالف است و برای ۴ میلیون نفر در آستانه انتخابات یارانه برقرار کرده است.
سخنگوی دولت از طراحان و انتشار دهندگان چنین سخنانی که او آن را دروغ دانست، خواست: با احساسات مردم برای دستیابی به اغراض سیاسی خود بازی نکنید.
نوبخت در ادامه با ذکر خاطره ای عنوان کرد روز گذشته که به زیارت حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) شرفیاب شدم یکی از خادمان حرم نزد من آمد و گفت سخنی را که با شما مطرح کرده بودم به رئیس جمهوری رساندید؟
وی افزود: در سفر قبلی که به مشهد مقدس داشتم همین خادم امام رضا( ع) به من گفته بود که به رئیس جمهوری بگوئید در برابر اتهامات ناروا و سخنان دورغ در کنار صبر دو رکعت نماز بخواند.
سخنگوی دولت اضافه کرد: به نظر می رسد با وجود اتهامات بی شماری که امروز به دولت زده می شود و دروغ هایی که علیه دولت گفته شده، رئیس جمهوری باید شبانه روز در حال خواندن نماز باشد .
سیام*۱۰۵۳**۱۴۲۹
خبرنگار:حمید شریفی کیا**انتشار:محسن طاهرزاده

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد