تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 - 6:12
کد خبر : 10002

جریمه نقدی ۶۳ میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا در زنجان/در برخورد با قاچاق کالا هیچگونه اغماضی وجود ندارد

جریمه نقدی ۶۳ میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا در زنجان/در برخورد با قاچاق کالا هیچگونه اغماضی وجود ندارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه قاچاق کالا علاوه بر بیکاری جوانان تاثیر منفی بر اقتصاد کشور ایجاد می کند، اظهار کرد: تعزیرات حکومتی استان زنجان در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه قاچاق کالا علاوه بر بیکاری جوانان تاثیر منفی بر اقتصاد کشور ایجاد می کند، اظهار کرد: تعزیرات حکومتی استان زنجان در برخورد با قاچاق و قاچاقچیان هیچ گونه اغماضی ندارد و با معضل قاچاق کالا به شدت برخورد می کند.

وی با اشاره به اینکه می توان گفت نبود کار و اشتغال یکی از دلایل روی آوردن افراد به قاچاق کالا محسوب می شود، ابراز کرد: قاچاق کالا ضربه مهلک و جبران ناپذیری به چرخه اقتصادی وارد می کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به استقبال مردم از کالای خارجی به جای کالای داخلی اشاره کرد و عنوان داشت: عدم توجه به کیفیت کالای داخلی، نبود اشتغال،گرایش مردم به سمت مصرف کالای خارجی و غیره از علت های مهم روی آوردن مردم به قاچاق کالا است.

ممیزی به آمار چهار ماهه تعزیرات حکومتی استان زنجان در برخورد و تشکیل پرونده متخلفان در سالجاری اشاره کرد و افزود: تعداد هزارو ۴۹۴ پرونده کالا و خدمات،بهداشت و درمان و قاچاق کالا در چهار ماهه نخست سالجاری وارد تعزیرات حکومتی استان زنجان شده است.

وی با بیان اینکه از هزارو ۴۹۴ پرونده وارده به تعزیرات حکومتی استان زنجان هزارو ۵۵۰ پرونده مختومه شده است، تصریح کرد: عملکرد تعزیرات حکومتی استان زنجان در کالا و خدمات، بهداشت و دارو و قاچاق کالا ۱۰۰ درصد بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه ۹۹۹ پرونده در بخش کالا و خدمات وارد شده، اضافه کرد: ۲۷۶ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۲۱۹ پرونده در بخش بهداشت و دارو در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده است.

پوشاک بیشترین کالاق قاچاق کشف شده در زنجان است

ممیزی به جریمه نقدی متخلفان کالا و خدمات،بهداشت و درمان و قاچاق کالا در چهار ماهه نخست سالجاری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: جریمه نقدی متخلفان جمعاً بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه بیشترین کالای قاچاق کشف شده در استان زنجان مربوط به پوشاک است، گفت: تعداد پرونده های تشکیل شده در رابطه با قاچاق پوشاک ۸۳ پرونده و جریمه نقدی ۲۴ میلیارد ریالی است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه عدم درج قیمت در صدر تخلفات قرار دارد، اظهار کرد: عدم صدور فاکتور،عمل رعایت دستورالعمل های بهداشتی و گرانفروشی به ترتیب بیشترین تخلفات استان زنجان هستند.

انتهای پیام /

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد