تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1396 - 6:39
کد خبر : 9962

دوره آموزشی «نماز کلید بهشت» ویژه آموزش‌دهندگان در قروه برگزار شد

دوره آموزشی «نماز کلید بهشت» ویژه آموزش‌دهندگان در قروه برگزار شد

رمضان یوسفی، معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری دوره آموزشی «نماز کلید بهشت» ویژه آموزش‌دهندگان طی روزهای هفتم و هشتم مردادماه در قروه خبرداد و اظهار کرد: طرح آموزش عملی نماز «کلید بهشت» بین آموزش‌دهندگان در شهرستان قروه که دارای فعالیت و آمادگی اولیه

رمضان یوسفی، معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری دوره آموزشی «نماز کلید بهشت» ویژه آموزش‌دهندگان طی روزهای هفتم و هشتم مردادماه در قروه خبرداد و اظهار کرد: طرح آموزش عملی نماز «کلید بهشت» بین آموزش‌دهندگان در شهرستان قروه که دارای فعالیت و آمادگی اولیه خوبی بوده‌اند، برگزار شد.

وی با تأکید بر اهتمام ویژه مجموعه سوادآموزی در تعمیم و تعمیق فرهنگ نماز به عنوان یک وظیفه ذاتی افزود: علاوه بر سرلوحه قرار گرفتن آموزش مداوم نماز در طول دوره های مختلف سوادآموزی و ایجاد شرایط مناسب برای فراگیری نوسواد آموزان، طرح آموزش عملی نماز«کلید بهشت» تا پایان سال  96اجرا خواهد شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: طرح آموزش عملی نماز با عنوان نماز کلید بهشت در اجرای برنامه‌های سازمان نهضت سواد آموزی با شرکت ۱۰۰ نفر از آموزش‌دهندگان شهرستان قروه روزهای هفتم و هشتم مردادماه جاری با حضور دو تن از اساتید حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با محتوای آموزشی این طرح معنوی اعلام کرد: کتاب «نماز کلید بهشت»، راهنمای آموزشی و لوح آموزشی(اپلیکیشن)، سه منبع محتوایی این طرح است که در اختیار شرکت قرار می‌گیرد.

یوسفی با بیان اینکه این دوره آموزشی ۱۶ ساعت است، یادآور شد: این طرح به صورت آزمایشی در شهرستان قروه برگزار و در آینده به کل استان تعمیم داده خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد