تاریخ انتشار : جمعه 7 اردیبهشت 1397 - 9:43
کد خبر : 30214

تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان برای پیشگیری از چالش‌های اجتماعی طی امسال

تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان برای پیشگیری از چالش‌های اجتماعی طی امسال

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی روز گذشته،‌ 6 اردیبهشت در کارگروه اجتماعی استان فارس که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در شیراز برگزار شد با بیان اینکه باید آمارهای واقعی ارائه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی روز گذشته،‌ 6 اردیبهشت در کارگروه اجتماعی استان فارس که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در شیراز برگزار شد با بیان اینکه باید آمارهای واقعی ارائه شود تا بتوانیم به درستی تصمیم‌گیری کنیم، گفت: فعالیت‌های بسیار مهمی و بزرگی از طریق کمیسیون اجتماعی انجام شده و بارها فریاد زدم که ردیف اختصاصی اجتماعی باید داشته باشیم که مقام معظم رهبری و سپس رئیس جمهور دستور رسیدگی دادند.
وی از تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پیشگیری از چالش‌های اجتماعی برای امسال خبر داد و گفت: سکوت فرهنگی همواره باعث بروز مشکلات شده و در ارائه آمار طلاق نیز دچار همین چالش شده‌ایم و این مهم در حالی است که در فضای مجازه به‌طور شفاف آمار منتشر می‌شود.
عزیزی با بیان اینکه یکی از مشکلات همیشگی ما در خصوص اتفاقات فرهنگی مختلف از جمله طلاق، سکوت است، افزود: به عنوان مثال در گذشته کسی در خصوص ایدز سخن نمی‌گفت اما امروز همه سخن می‌گویند تا اطلاع‌رسانی جامع و کامل شود.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز هم اگر از ارائه آمار طلاق بترسیم، نمی‌توانیم به درستی حرکت کنیم.
عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد که دلیل سفر کمیسیون اجتماعی دیدن چالش‌های موجود استانها از جمله استان فارس از نزدیک است.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد