تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 - 16:55
کد خبر : 99545

دعوت استاندار قزوین از جوانان نخبه برای حضور در انتخابات شورای شهر

دعوت استاندار قزوین از جوانان نخبه برای حضور در انتخابات شورای شهر

هدایت‌الله جمالی‌پور در نشست شورای اداری استان قزوین که  امروز ۲۶ اسفند همزمان با ششمین اجلاس استانی نماز برگزار شد، تصریح کرد: سال گذشته سال سخت معیشتی برای مردم بود، کرونا در کنار تحریم‌ها شرایط را سخت‌تر کرد، ملت ایران همواره از تحریم‌های سخت عبور کردند و امیدواریم سال ۱۴۰۰ برای ما سال خوبی باشد. وی

هدایت‌الله جمالی‌پور در نشست شورای اداری استان قزوین که  امروز ۲۶ اسفند همزمان با ششمین اجلاس استانی نماز برگزار شد، تصریح کرد: سال گذشته سال سخت معیشتی برای مردم بود، کرونا در کنار تحریم‌ها شرایط را سخت‌تر کرد، ملت ایران همواره از تحریم‌های سخت عبور کردند و امیدواریم سال ۱۴۰۰ برای ما سال خوبی باشد.

وی افزود: سال ۱۴۰۰ برای ما دارای اهمیت است چرا که انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در آغاز سال اتفاق می‌افتد، به تبع انتخابات، همدلی و انسجام مردم و در نتیجه امید افزایش پیدا می‌کند، همه ما مکلف هستیم مسیری را برویم که مردم به آینده امیدوار شوند.

استاندار قزوین بیان کرد: همه ما باید تلاش کنیم در اوایل سال با تقویت باور دینی ملت و ظرفیت‌های موجود در کشور افتخار بزرگی رقم بخورد، امسال همدلی خوبی در استان قزوین حاکم بود و مسئولین دولتی و ائمه جمعه همراهی خوبی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: استان قزوین همواره از انسجام خوبی برخوردار بوده به طوری که در آبان ۹۸ آرام‌ترین استان کشور بود و مسئله‌ای در استان رقم نخورد، علاوه بر وجود بحران‌های کارگری در استان، تلاش و همدلی مدیران باعث شد تا هیچ گونه بحران اجتماعی در قزوین رخ ندهد.

جمالی پور یادآور شد: برای سال ۱۴۰۰ باید عزممان را جزم کنیم، با توجه به انتخابات نیازمند همدلی بیشتری هستیم و همه باید تلاش کنیم آرامشی را که همانند گذشته در استان جاری بود را برای سال پیش‌رو نیز افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان در ایام تعطیلات نوروزی در حالت آماده باش قرار می‌گیرند، مدیران می‌توانند با انتصاب جانشین سه روز مرخصی بروند اما باید در دسترس باشند و در صورت لزوم به سرعت به محل کار خود برگردند.

استاندار بیان کرد: با توجه به اینکه احتمال دارد استان قزوین با بارش‌های تند یا حوادث احتمالی روبه‌رو شود یا حتی ممکن است بحرانی در حوزه کرونا رخ دهد، بنابراین مدیران مربوطه باید در دسترس و تلفن همراهشان روشن باشد تا در زمان مناسب بتوانند تصمیم‌گیری مناسبی ارائه دهند.

وی تاکید کرد: باید نور امید را دل مردم روشن کنیم تا مردم در انتخابات شرکت کنند، ثبت نام برای انتخابات شوراهای شهر نسبت به سال گذشته کمرنگ‌تر بود و دعوت می‌کنیم تا پایان شب در انتخابات ثبت نام کنند، مهمترین رسالت ما برگزاری انتخابات پرشور به ویژه در  حوزه ریاست جمهوری است،  قرار شده با افزایش مهلت ثبت نام شرایطی را فراهم کنیم که میزان حضور داوطلبان افزایش یابد و همه سلیقه‌ها برای آینده بهتر روی کار بیایند.

جمالی‌پور با اشاره به ششمین اجلاس نماز استان، خاطرنشان کرد: نماز امر مهمی برای صیانت از جامعه است، برگزاری نماز رابطه مستقیمی با سلامت جامعه دارد و همه ما تکلیف داریم که برای تحقق این رکن مهم دینی تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای سال آینده باید برنامه ریزی مناسبی برای ترویج نماز در منزل، اداره و مدارس انجام دهیم، همه باید در این راستا یاریگر آموزش و پرورش باشند، در مدرسه رسالت ما صرفا تربیت علمی نیست بلکه علم باید همراه با ارزش و دیانت باشد و پرداختن به مسئله نماز باید مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار قزوین بایدآور شد: نظام آموزشی باید تعلیم علم را در کنار احکام دین قرار دهد، علمی که درون آن اعتقادات دین نباشد می‌تواند خطرناک باشد، در مدرسه باید این امر جدی گرفته شود، هر مدیر مدرسه‌ای که به امر نماز بپردازد در شورای اداری استان و شورای آموزش و پرورش استان تشویق می‌شود تا نهضت فراگیر نماز شکل بگیرد، در صورت کاهش کرونا در سال آینده ما نیز در نماز جماعات مدارس حضور پیدا می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، توجه به نماز در دانشگاه‌ها نیز کمرنگ شده است در حالی که هر چه به نماز توجه کنیم انسجام و وحدت ما تقویت می‌شود، هسته‎‌های اولیه انقلاب در مسجد شکل گرفت ما نیز باید مسجد و نماز را مورد توجه قرار دهیم و نقش آن را در ارزش آفرینی نادیده نگیریم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد