تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 11:38
کد خبر : 99236

بانک‌های خراسان شمالی در جهش تولید نقش موثر ایفا کنند

بانک‌های خراسان شمالی در جهش تولید نقش موثر ایفا کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، محمود قنبری روز یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خراسان شمالی اظهار داشت: حمایت اصلی ترین اولویت دولت است و همه بانک ها وظیفه دارند در پرداخت تسهیلات برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی نقش بیشتری ایفا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، محمود قنبری روز یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خراسان شمالی اظهار داشت: حمایت اصلی ترین اولویت دولت است و همه بانک ها وظیفه دارند در پرداخت تسهیلات برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی نقش بیشتری ایفا کنند.

وی عنوان کرد: انتظار داریم که بانکها به بهترین شکل ممکن همکاری کنند و مدیران بانک های استان برای جذب اعتبارات بیشتر از مرکز برای رفع مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی  تلاش کنند.

قنبری حمایت از تولید و تثبیت و تقویت فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی را از جمله ضروریت های فعلی کشور در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی اعلام کرد و افزود: دولت تمامی تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته و از این پس نیز به حمایت های خود از سنگر تولید ادامه خواهد داد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بر اهمیت معرفی واحدهای تولیدی و صنعتی واقعی و نیازمند به بانک ها برای جذب تسهیلات تاکید کرد و ادامه داد: تمامی دستگاه های ذیربط تولید و صنعت در این زمینه تسهیلات لازم را برای رونق و جهش تولید فراهم کنند.

وی گفت: در سال آتی تمامی فعالیت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به صورت الکترونیکی ثبت و رسیدگی می شود و این رویه مشکلات اداری تولید کنندگان را تسهیل خواهد کرد.

معاون استاندار افزود: میزان بیکاری در استان خراسان شمالی به نسبت استان های دیگر مناسبتر است ولی نیاز به فراهم سازی  زمینه اشتغال بیشتری است.

در این جلسه  مشکل تامین آب دامداری ۱۵۰ راسی در فاروج و ارایه تسهیلات به یک شرکت تولید تابلوهای تبلیغاتی در شهرستان مانه و سملقان و یک واحد تولیدی در بجنورد رسیدگی شد.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به موجب مواد الحاقی قانون تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۱۳۹۴ در کشور تاسیس شد و پس از آن بنا شد شعب استانی این ستاد نیز در سراسر کشور به ریاست استاندار مشکلات تولید کنندگان کشور را بررسی کنند.

طبق قانون، این ستاد می‌تواند با بررسی وضعیت مجموعه‌های تولیدی با درخواست تقسیط و امهال وام‌های دریافتی آن مجموعه موافقت و دستور لازم را در این خصوص به بانک‌ها اعلام کند ضمن این که مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شعب استانی آن لازم الاجراست.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد