تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 10:31
کد خبر : 99205

آغاز بسیج سلامت نوروزی در فارس

آغاز بسیج سلامت نوروزی در فارس

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز دوشنبه ۲۵ اسفند در مراسم نمادین آغاز طرح “بسیج سلامت نوروزی” استان فارس، گفت: این طرح با استفاده از ۴۶۰ بازرس بهداشت محیط در قالب ۹۰ تیم ثابت و سیار آغاز شده و تا پانزده فروردین سال ۱۴۰۰ تداوم خواهد داشت. دکتر عبدالرسول همتی با بیان اینکه بسیج سلامت نوروزی امسال

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز دوشنبه ۲۵ اسفند در مراسم نمادین آغاز طرح “بسیج سلامت نوروزی” استان فارس، گفت: این طرح با استفاده از ۴۶۰ بازرس بهداشت محیط در قالب ۹۰ تیم ثابت و سیار آغاز شده و تا پانزده فروردین سال ۱۴۰۰ تداوم خواهد داشت.

دکتر عبدالرسول همتی با بیان اینکه بسیج سلامت نوروزی امسال در قالب گام چهارم طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» اجرا می‌شود، افزود: طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» یکی از نقاط قوت و تاثیرگذار در مدیریت بحران کرونا به شمار می‌رود که با همکاری نیروهای بسیجی و دانشگاه علوم پزشکی در حال اجرا است.

همتی با بیان اینکه در طرح بسیج سلامت نوروزی امسال نیز نیروهای پر تلاش بسیجی در کنار نیروهای بهداشتی با حمایت ویژه مراجع قضایی فعالیت دارند، مهم‌ترین فعالیت بسیج سلامت نوروزی را نظارت و بازرسی ویژه بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی حساس از جمله رستوران‌ها، بیرون‌برها، اغذیه‌فروشی‌ها، ساندویچی‌ها، آش فروشی‌ها، قنادی‌ها، نانوایی‌ها در راستای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به کروناویروس در این مراکز اعلام کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، موضوع را به کارشناسان سامانه شکایات مردمی وزارت بهداشتی با شماره ۱۹۰ اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس و دبیر ستاد استانی مدیریت بیماری کووید۱۹ نیز در این مراسم گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کووید۱۹ مبنی بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال کروناویروس، طرح بسیج سلامت نوروزی امسال با محوریت این مهم اجرا می‌شود.

قاسم‌ پاک‌نژاد گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی امسال از بیست و پنجم اسفند آغاز و تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۰ در قالب طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» با هدف نظارت بهداشتی بر اماکن عمومی و مراکز ارایه خدمت به اجرا در می‌آید.

پاک‌نژاد ادامه داد: این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نیروهای بسیجی، با حمایت سازمان‌های مرتبط و مراجع قضایی اجرا می‌شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد