تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 10:55
کد خبر : 98687

تشکیل ۲۱۵۵ فقره پرونده ویژه فضای مجازی در یزد/بازپسگیری ۲۴۰ میلیارد از کلاهبرداران

تشکیل ۲۱۵۵ فقره پرونده ویژه فضای مجازی در یزد/بازپسگیری ۲۴۰ میلیارد از کلاهبرداران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور اعلام گزارش عملکرد ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با اشاره به نقش اجتناب ناپذیر اصحاب رسانه در افزایش احساس امنیت، اظهار کرد:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور اعلام گزارش عملکرد ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با اشاره به نقش اجتناب ناپذیر اصحاب رسانه در افزایش احساس امنیت، اظهار کرد: استان یزد در بحث امنیت نسبت به سایر استانها دارای وضعیتی مطلوب است.

وی با بیان این‌که دو سوم سرقت‌های استان یزد خرد هستند، افزود: در استان دارالعباده از ابتدای امسال تاکنون چهار درصد کاهش سرقت داشتیم.

فرمانده انتظامی استان یزد این استان را در بحث سرقت بیستم کشور دانست و گفت: یزد در بحث سرقت خشن استان بیست و دوم، سرقت مسلحانه بیست و سوم و در بحث قتل بیست و ششمین استان کشور است.

سردار بهدانی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود کشف ۵۲ تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون را از دیگر دستاوردهای فرماندهی انتظامی استان یزد دانست و بیان کرد: میزان دستگیرشدگان در یزد ۹ درصد و میزان انهدام باندهای مواد مخدر هفت درصد افزایش یافته است.

وی با بیان این‌که میزان کشف کالای قاچاق امسال ۴۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۱ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در استان یز کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در حوزه مقابله با محتکران نیز تاکنون ۵۵ میلیارد تومان انواع مواد غذایی و لوازم خانگی احتکار شده در انبارهای استان کشف شده است.

سردار بهدانی‌فرد یزد را در بحث امنیت و آسیب‌های اجتماعی بیست و پنجمین استان کشور دانست و بیان کرد: یزد در بحث جرائم مالی هم بیست و نهمین استان کشور است.

وی در پایان با بیان این‌که از ابتدای امسال تاکنون دو هزار ۱۵۵ فقره ویژه جرائم فضای مجازی تشکیل شده است، گفت: در این پرونده‌ها ۲۹۶ نفر دستگیر و ۲۴ میلیارد تومان از پول‌های کلاهبرداری شده به صاحبانش بازگردانده شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد