تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 5:31
کد خبر : 81314

تشکیل جبهه مقاومت از ابتکارات سردار دلها بود

تشکیل جبهه مقاومت از ابتکارات سردار دلها بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، امیرسرتیپ علی حدادی سامانی شنبه شب در گردهمایی نیروهای پدافندهوایی اصفهان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی افزود: تشکیل جبهه مقاومت در مبارزه با دشمن از ابتکارات و اقدامات خاص سردار دلها بود که نتایج آن موجب شکست داعش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، امیرسرتیپ علی حدادی سامانی شنبه شب در گردهمایی نیروهای پدافندهوایی اصفهان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی افزود: تشکیل جبهه مقاومت در مبارزه با دشمن از ابتکارات و اقدامات خاص سردار دلها بود که نتایج آن موجب شکست داعش و تامین امنیت منطقه شد.

وی بیان‌کرد: همه این اقدامات به صورت واحد و هم‌افزایی بین نیروهای رزمنده چند کشور انجام شد که در کمتر از پنج سال داعش را از بین برد و توطئه دشمن مبنی بر ایجاد جنگ نیابتی بین مسلمانان با شکست روبرو شد.

فرمانده منطقه پدافندهوایی مرکزی کشور یادآور شد: وقتی دشمن در مدت ۴۰ سال انقلاب اسلامی نتوانست برنامه خود را برای براندازی نظام انقلاب اسلامی اجرا کند، با ایجاد گروه داعش دست به ایجاد جنگ بین مسلمانان در کشورهای سوریه و عراق زد و قصد گرفتاری ایران در این وضع را داشت که اقدام به موقع رزمندگان و فرماندهی سردار سلیمانی موجب ناکامی این برنامه شد.

وی تصریح کرد:  شهادت سردار سلیمانی موجب بیداری مردم جهان در برابر استکبار جهانی و اسوه وحدت و همبستگی بین مردم جهان شد.

به اعتقاد این فرمانده نظامی ارتش، حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب حسینی و انقلاب اسلامی بوده و همانند سایر فرماندهان رشید و شهید شورمان از منبر علما و رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب استفاده کرده و با استفاده از فرهنگ عاشورایی و ایثار در برابر استکبار مقاومت کرد و این روحیه را به نسل‌های بعدی انتقال داد.

شهید سلیمانی کمر یزیدیان زمان را شکست

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در این نشست به شخصیت و اقدامات سردار سلیمانی اشاره‌کرد و گفت: این شهید با ساماندهی جبهه مقاومت در مرزهای بین المللی کمر یزیدیان زمان را شکست.

حجت الاسلام و المسلمین سید جانمراد موسوی افزود: قدرت‌نمایی جبهه مقاومت برای مردم دنیا مشخص و روشن است و سردار سلیمانی با حضور به موقع خود از گسترش فعالیت داعش که به پشت دروازه های کاخ ریاست جمهوری سوریه و فعالیت در بغداد رسیده بودند، جلوگیری کرد.

وی اضافه‌ کرد: تصور شکست گروه‌های تکفیری برای افراد بسیار سخت بود اما با فرماندهی به موقع حاج قاسم سلیمانی این موضوع محقق شد که دستاوردهای این فرمانده داشته و باید در قالب کتاب‌هایی به نگارش درآید.

موسوی ادامه داد: استکبار جهانی در موقعیتی دست به ترور سردار سلیمانی زد که با وجود تحریم‌های فلج کننده علیه ایران، فروپاشی در کشور انجام نشد و با وجود این شرایط سخت اما تسلیم خواسته‌های آن‌ها نشدیم.

وی خاطرنشان ‌کرد: ترور شهید سلیمانی ناشی از ناتوانی آنان در برابر ایران اسلامی بود که روی سیاهی این اقدام برای آمریکا مانده است.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله بالگرد آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند.

این حمله به دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا صورت گرفت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد