تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1399 - 11:20
کد خبر : 98477

کمال انسان در گرو پیروی از سیره شهدا است

کمال انسان در گرو پیروی از سیره شهدا است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور ظهر چهارشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی راهیان نور با اشاره به ایثار شهدا در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدا و رزمندگان ما با از خودگذشتگی سربلندی و عزت را برای کشور به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور ظهر چهارشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی راهیان نور با اشاره به ایثار شهدا در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدا و رزمندگان ما با از خودگذشتگی سربلندی و عزت را برای کشور به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه جامعه ما بیش از هر زمانی به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد، گفت: این فرهنگ غنی موجب عبور جامعه از بحران‌هایی نظیر کرونا می‌شود.

وی با بیان اینکه انسان با فرهنگ ایثار و شهادت به عزت و کمال و سربلندی می‌رسد، اضافه کرد: همه ما باید با پیروی از سیره و راه شهدا راه سعادت و کمال را بپیماییم.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه همین فرهنگ ایثار و شهادت منجر به برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه شد، بیان کرد: بسیجیان با تاسی از شهدا در ایام کرونا به کمک آسیب دیدگان شتافتند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه باید برای نهادینه کردن فرهنگ شهادت در جامعه برنامه ریزی شود، عنوان کرد: راهی جز جاری کردن فرهنگ شهادت برای عبور از مشکلات نداریم.

در این مراسم از کتاب صوتی «فرمانده لاله‌ها» که روایتی مستند از زندگی سردار شهید پرویز محبی، اولین فرمانده سپاه ماسال است رونمایی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد